סדר באוזניים: האוזניות שמתאימות את עצמן לכם. מתוך אתר קיקסטארטר

סדר באוזניים: האוזניות שמתאימות את עצמן לכם

בדרך כלל האוזניות שמספקות לנו חברות הסלולר הן לא נוחות מה שגורם לכך שאנחנו קונים אוזניות חדשות. בואו ותראו את האוזניות הכי נוחות שיש

פרוייקט חדש באתר גיוס הכספים Kickstarter מציע למשתמשים אוזניות בלוטוס בשם "Revols" שמתאימות את עצמן לאוזן המשתמש בצורה ייחודית. למרות המגוון הרחב של האוזניות שמוצע לשוק, לא קל לחפש אחר אוזניות אלחוטיות שמתאימות בדיוק למבנה האוזן שלך.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Revols הן אוזניות בלוטוס אלחוטיות שמבטיחות למשתמש התאמה מושלמת למבנה האוזן שלו בתוך 60 שניות בלבד.

© קיקסטאטר

אז איך זה בעצם עובד?

על פי החברה המייצרת את האוזניות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על הכפתור המתאים באפליקצייה של האוזניות ותוך דקה בלבד האוזניות יתחילו לעבוד ולהשמיע מוזיקה כרגיל. בדקת ההמתנה הזו ג'ל מיוחד הנמצא בתוך האוזניות מתחיל להתקשות עד לרגע שהאוזניות מתאימות את עצמן לאוזן המשתמש.  

בנוסף, באמצעות האפליקצייה, למשתמש ניתנת האפשרות לבחור את רמת ה"ניתוק מהסביבה" של האוזניות, בהתאם לפעילות ומיקומו של המשתמש. לטענת מפתחי המוצר, האוזניות הן בעלות זמן סוללה של כ- 8 שעות אך באמצעות קליפס מיוחד, הן יכולות לעבוד גם כ-14 שעות. יוצרי הקמפיין רצו להשיג בסך הכל 100,000 דולר לפיתוח המוצר, אבל זכו ב-$623,544 מגולשים שרצו להתחדש במוצר, או לתרום לו.

© קיקסטארטר

על פי התחזית, כאשר האוזניות יגיעו לחנויות הן יעלו לא פחות מ300 דולרים (התאריך המשוער להפצת המוצר הוא יולי 2016), אך מי שיתרום ברגעים אלו ממש, יזכה להנחה והאוזניות יעלו לו כ200 דולרים "בלבד". מי שיתרום 230 דולרים, יזכה באוזניות בעלות "מגע אישי" - חריטה עם שם המשתמש על גבי המוצר.

תגובות