אפל מציגה: כיסוי הסוללה הראשון שלה לאייפונים החדשים. צילום מסך מיוטיוב

אפל מציגה: כיסוי הסוללה הראשון שלה לאייפונים החדשים

חברת אפל הפתיעה עם השקת כיסוי הסוללה הראשון שלה למכשירי אייפון 6 ואייפון 6s ולמכשירים המוגדלים, 6 plus ו-6s plus. כל הפרטים

כבר 4 שנים שחברות מכל העולם מייצרות כיסוי שהוא גם מטען והוא הפך למוצר חובה לבעלי סמארטפון ובעיקר לבעלי אייפון. ואתמול, חברת אפל הציגה לראשונה את הכיסוי סוללה הראשון שלה שמותאם לארבעת המכשירים המובחרים והחדישים של החברה והם כמובן אייפון 6 ו- 6S. הכיסוי מגיע עם בליטה קטנה, מעין גיבנת בגב המכשיר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מעריצי אפל זועמים על הכיסוי ועיצובו וטוענים כי זה המוצר הכי מכוער שיצרה אפל. הכיסוי החדש מגיע לא במגוון רחב של צבעים, הוא מגיע בצבעים שחור ולבן ועולה כעת מהאתר הרשמי של אפל 99 דולר בלבד. הכיסוי סוללה מאפשר עד 25 שעות נוספות, עד 20 שעות צפייה בסרטוני וידיאו, או עד 18 שעות גלישה באינטרנט LTE.

© האתר הרשמי של אפל

עם הוצאת הכיסוי מעריצי אפל הבינו שגם חברת אפל מודעת לכך שאורך הסוללה של מכשירי הדגל שלה, האייפונים, לא מותאם לחווית הציבור ומצריך עוד זמן הטענה וכנראה שבעיה זו לא תיפתר בשנה הקרובה.

כעבור כמה שעות מאז הוצאת הכיסוי, התמלא האינטרנט בשמועות על השקת Apple watch 2 והשקת Iphone 6c בחודש מרץ הקרוב, את השמועה הזו הציף אתר 9to5mac הנחשב כאתר אמין במיוחד בקשר למוצרי אפל.

תגיות
תגובות