LG משיקה: קו מוצרי אודיו חדשים מהמתקדמים בעולם. יח"צ LG

LG משיקה: קו מוצרי אודיו חדשים מהמתקדמים בעולם

בתערוכת CES 2016, תשיק LG מספר מוצרי אודיו חדשים הכוללים 2 סוגי מערכת קולנוע ביתית חדשים. ה- LG Music Flow וה- X-Boom. כל הפרטים

החברה LG הודיעה רשמית כי תחשיפנה מערכות האודיו המתקדמות ביותר בעולם בתערוכת CES 2016. בתערוכה, LG תציג את ה- LG Music Flow וה- X-Boom שהן מערכות אודיו חכמות וחדישות, לכל אחת מהן כמה גרסאות שונות מעט. במבט כללי, ה- LG Music Flow היא מערכת קולנוע ביתית עם איכות סאונד עשירה, וה- X-Boom היא מערכת שמעניקה פיצ'רים מיוחדים למסיבה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במערכת האודיו LG Music Flow, יהיו 3 סוגים של מקרני קול, ה- SH8, ה- SH7 וה- SH6. ה- SH8 וה- SH7 מגיעים יחד סאב-וופרים אלחוטיים בעלי בסים עשירים שמעניקים איכות סאונד מקסימלית. ה- SH6 מורכב מ6 רמקולים המחוברים בתעלת אוויר ייחודית שתורמת להדגשת צלילים עמוקים. ניתן להתקין את מקרני הקול החדשים כפתור אחד והם נשלטים על ידי שלט הטלוויזיה.

בנוסף, ישנה תמיכה בפיצ'ר חדש של LG בשם "Adaptive Sound Control" שבעזרתו אפשר להגדיר עוצמת קול לכל סוגי המדיה בנפרד, בכדי לשמוע כל סוג בעוצמת הקול האופטימלית בשבילו. בנוסף, הם מתחברים לGoogle Cast, Bluetooth ו- Auto Music Play.

SH8 ו- SH7
SH8 ו- SH7 © יח"צ LG

ועכשיו נעבור לשלוש המערכות החדשות - X-Boom. שלוש המערכות כוללות 2 מערכות סולו (OM5560 ו- OM7560) ואת מערכת ה- CM9960. מערכות אלה מעניקות סאונד עוצמתי שתומך גם הוא בחיבור אלחוטי. מערכות הסולו הן מערכות שלמות שנכנסות ברמקול יחיד, מה שמצויין למסיבות ומפגשים חברתיים.

הפיצ'ר Sampler Creator שהרמקול מצויד בו, מאפשר הקלטה של קטע שמשמיע הרמקול על ידי סמארטפון ומאוחר יותר גם האזנה להקלטה באמצעות לחיצת כפתור. בשלושת הרמקולים יש גם פיצ'ר נוסף, "Party Thruster", שמאפשר יצירת תאורה שמקשטת את האווירה, המסונכרנת למוזיקה שמתנגנת.

X-Boom CM9960
X-Boom CM9960 © יח"צ LG
תגיות
תגובות