רוצים להבין בכדורגל? 3 משחקים לניהול קבוצה מקצועית. צילום מסך מיוטיוב

רוצים להבין בכדורגל? 3 משחקים לניהול קבוצה מקצועית

תמיד חלמתם לדעת איך עולם הכדורגל עובד מאחורי הקלעים? איך זה להיות מנהל קבוצה מקצועית? מצאנו לכם 3 אפליקציות שיהפכו אתכם למנהל קבוצה מקצועית

כשחושבים על כדורגל ישר עולות לראש ההפסקות בבית הספר שכולם משחקים במגרש, או הקבוצות שאנחנו רואים בקביעות על המסך בסלון. אבל יצא לכם אי פעם לחשוב על כדורגל מנקודת מבט של מאמן, או מנהל קבוצה שצריך להעסיק את השחקנים, לקבוע מי ישחק ומתי, וגם לנהל את האימונים?

אולי חשבתם על זה אבל כנראה שלא תיארתם לעצמכם שאתם תוכלו להיות כאלה יום אחד. בשביל זה קיימים משחקים מיוחדים, שאספנו לכם את השניים הכי טובים שיש היום מהם, שמאפשרים לכם לטעום את כל התפקיד הענק הזה של להיות מנהל קבוצה כדורגל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

טופ אילבן

משחק ניהול קבוצת כדורגל טיפוסי שבו, בהתחלה, פותחים קבוצה ובוחרים סמל, שם ומדים. לאחר מכן מקבלים סגל עם שחקנים שאיתם משחקים בתחרויות השונות. ישנה ליגה שבה 14 קבוצות שמתחרות אחת נגד השניה במשחקים של בית וחוץ. כל ניצחון בליגה מזכה ב3 נקודות, תיקו ב1 ובהפסד אין נקודות. הקבוצה שלה מספר הנקודות הגבוה ביותר בסוף כל 26 המשחקים שבליגה היא האלופה. 4 הקבוצות הראשונות עולות רמה ומגיעות לליגת האלופות בעונה הבאה. בנוסף, תגישו הצעות לשחקנים מובילים במכירות פומביות בשידור חי, תבנו ותשדרגו אצטדיון משלכם, תתנו תמיכה לצוות שלכם במשחק בשידור חי, ותאתגרו את החברים שלך במשחקי תחרות וידידותיים.

 

הורדת האפליקציה זמינה בחנות אפל ובחנות גוגל!

FootBoss

אתם הופכים להיות הבוס של הקבוצה. חושבים שהמאמנים לא עושים עבודה טובה? עכשיו תוכלו להחליף אותם ולהתמודד בדיוק עם מה שהם מתמודדים. אפליקציה חדשה שמבוססת על אירועים אמיתיים שמתרחשים בכדורגל הישראלי נותנת לכם לשלוט על נבחרת ישראל ולהתמודד עם כל מה שבאמת קורה לקבוצה, ממש כאילו אתם הבעלים האמיתיים של הקבוצה. נשמע מגניב, לא?

 

הורדת האפליקציה זמינה בחנות אפל ובחנות גוגל!

Football Manager

Football Manager הוא משחק של ענקית המחשוב סגה. המשחק מציאותי לגמרי ובמסגרתו, השחקן מנהל קבוצה אמיתית ו/או נבחרת, משחק ומתחרה בליגות ובגביעים, מדבר עם השחקנים, מחלק את התקציב לפי צרכיו, קונה ומוכר שחקנים, מרכיב טקטיקות, ממנה צוות מקצועי ועוד מגוון אפשריות נוספות.

למשחק יש מספר מצבים כגון "מצב אתגר" בו השחקן מנסה להציל קבוצה מסכנת ירידה לליגה נמוכה יותר, "מצב אונליין" בו ניתן להתחרות עם חברים על תארים ועוד מגוון מצבים מאתגרים ומעניינים. השחקן יכול לנהל קבוצות מכמעט כל ליגה בעולם: מהליגה הספרדית ועד הליגה השלישית בישראל וזו חוויה אדירה ל"אוהדים השרופים". המשחק קיים במגוון שפות כגון אנגלית וספרדית, ומדי שנה יוצא תוסף עברית המשלים את החוויה.

 

הורדת האפליקציה זמינה בחנות אפל ובחנות גוגל!

תגובות