סיכום תערוכת CES: פיתוחים טכנולוגיים משלל החברות. מתוך אתר התערוכה

סיכום תערוכת CES: פיתוחים טכנולוגיים משלל החברות

תערוכת גאדג'טים גדולה מאוד התרחשה בלאס וגאס והחלטנו לקבץ עבורכם את הפיתוחים הטכנולוגיים שהיו בתערוכה. כל הפרטים

תערוכת הגאדג'טים הגדולה ביותר השנה, CES, התקיימה בלאס וגאס, ארה"ב, שבהם אנשים מכל העולם ובהם לא מעט ישראלים, באים ומראים את הפיתוחים שלהם בעולם הטכנולוגיה. אנחנו הבאנו לכם טעימה של מספר גאדג'טים שהציגו בתערוכה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

וואוי - Huawei

וואוי, חברת הסמארטפונים והשעונים החכמים אשר פרצה לעולמנו בשנה החולפת, הציגה גם היא בתערוכה הגדולה של העולם, את ה-"Jewel" וה-"Elegant", השעונים החכמים המתאימים גם לנשים. השנה החליטה וואווי להרחיב את קהל היעד שלה גם לנשים אחרי שאת שלושת השעונים הקודמים שלה היו מותאמים יותר לגברים מאשר לנשים.

© יח"צ

ה-"Jewel", הדגם המפואר יותר מגיע עם 68 אבני קריסטל סברובסקי נוצצות וציפוי זהב אדום, בזמן שה-"Elegant" המצופה רק בזהב אדום ומגיע ללא אבני קריסטל. השעונים מגיעים בגודל מסך עגול של 1.4 אינץ'. 2 השעונים מבוססי מערכת Android Wear ופועלים עם מכשירי אנדרואיד ו-iOS. הם יוצעו למכירה כבר במרץ הקרוב. ה-"Elegant" יוצא למכירה במחיר התחלתי של כ- 500 דולר וה-"Jewel" יוצא למכירה במחיר התחלתי של כ-600 דולר.

בנוסף לשעונים החכמים, וואווי הציגה בתערוכה את הסמארטפון החדש שלה ה-Mate 8. ה-Mate 8 מגיע עם מסך 6 אינץ', קריאת טביעות אצבע, מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל ומצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל. זמן הטעינה של 30 דקות אמור להספיק לשימוש ליום מלא. המכשיר יאפשר הצגת 2 אפליקציות במסך אחד. ל-Mate 8 יש 3 רמקולים היכולים לקלוט מקורות שמע ולהקליט קולות מכל הכיוונים. המחיר ההתחלתי של הסמארטפון יהיה כ-599 יורו ויגיע עד למחיר של כ-699 יורו לפי נפח המכשיר, והסמארטפון יגיע ב-4 צבעים.

© יח"צ

וואווי הציגה גם את הטאבלט החדש שלה, ה-MediaPad M2, המגיע עם מסך 10.1 אינץ', עט סטיילוס, חיישן טביעות אצבע ו4 רמקולים. מחירו של הטאבלט יעמוד על מחיר התחלתי של 349 דולר.

HP

חברת HP  הציגה גם היא מוצר חדש ב-CES, את ה-ElitBook Folio, המגיע עם מסך של 12.5 אינץ' ומשקלו פחות מ-1 ק"ג והוא המחשב נייד הדק והקל ביותר שיצרה החברה אי פעם. ה-ElitBook Folio מצויד בציר סיבוב של 180 מעלות המאפשר לפתיחה מלאה למצב שטוח, משטח זיהוי תנועות יד מבוסס Windows 10 ושני כניסות USB-C. מסך המחשב מגיע בתצוגה של איכות 4K, ומשך פעילות הסוללה של המחשב הוא עד 10 שעות. המחשב יגיע לישראל לקראת סוף אפריל 2016.

© יח"צ

ה-ElitBook מגיע בנוסף בעוד מספר דגמים: ה-ElitBook 1040 G3  המשמש כמחשב עסקי המגיע בגודל מסך של 14 אינץ'. וסדרת ה-ElitBook 800 G3 המשמש כמחשב עסקי מבוסס על מגנזיום כסף וגוף אלומיניום ויש למחשב זה מספר גדלים, 12.5, 14 ו-15.6 אינץ'. המחשבים צפויים להגיע לישראל לקראת סוף פברואר 2016 ומחירם ההתחלתי יעמוד על כ-4,999₪.

Digitsole

עוד מוצר שהבאנו לכם הוא ה-Digitsole, הנעליים הנשלטות על ידי הסמארטפון שלכם ואתם תוכלו לקבוע את טמפרטורת הנעל שלכם. הנעל תוכל למדוד כמה קילומטרים הלכתם וכמה קלוריות שרפתם. את המוצר תוכלו למצוא גם לנשים וגם לגברים ובמחיר של כ-449 דולר. את הסוליות החכמות תוכלו לקנות בכל מידה בהתאם לנעל שלכם ולשים אותם בתוך הנעל שלכם. הסוליה תוכל גם היא כמו הנעליים החכמות, למדוד את מרחק הקילומטרים שהלכתם באותו יום ולמדוד את כמות הקלוריות ששרפתם. את הסוליות תוכלו לקנות במחיר של כ-199 דולר.

© אתר החברה

LG

LG משיקה בתערוכת 2016 CES את סדרת הסמארטפונים K. הסמארטפונים החדשים ירשו פיצ'רים רבים ממכשירי הפרימיום של סדרת ה-L. שני המכשירים החדשים בסדרה ייקראו 10K ו-7K. המכשירים יהיו מתאימים יותר לבני נוער וקהל צעיר. הכיסוי האחורי של המכשיר מורכב מתבנית דמוית אריג המעניקה אחיזה טובה יותר בזמן תנועה. מכיוון שאנשים הנמצאים בתנועה מתמדת מאופיינים בסגנון חיים אקטיבי יותר, סדרת ה-K עוצבה במיוחד לצריכה וליצירת תכני מולטימדיה בתצוגה מרווחת ונקייה.

© יח"צ LG

המכשירים החדשים מצוידים ב-13 מגה פיקסל במצלמה האחורית ומצלמת 8 מגה פיקסלים בקדמתו של ה-10K. הסוללה היא 2300 מיליאמפר, מה שאומר שהיא לא כזאת מפותחת. הגודל של המכשיר עומד על 43.6 x 72.5 x 8.9 מילימטר. המכשירים יגיעו בצבעים לבן, שחור וזהב.

StoreDot

משך זמן הסוללה של הסמארטפונים כיום היא בעיה גדולה בעולם הטכנולוגי, כאשר חברות גדולות עדיין מנסות לגרום לסמארטפון שלהם לעבוד כמה שיותר זמן ולתת זמן פחות מוגבל למשתמשיה. באותו זמן, חברה ישראלית שהשתתפה גם היא בכנס הטכנולוגיה הגדול בעולם הצליחה לגרום לסמארטפון להיטען במלואו במקסימום של 5 דקות (!) באמצעות מטען נייד ולא לגרום למשתמשי הסמארטפונים לחפש כל יום מקום להטעין את הסמארטפון, שזוהי בעיה שקוראת לכל משתמשי הסמארטפונים לפחות עם אחת ביום.

 

Inail S8

מדפסת הלק שתוכל להדפיס לכן על הציפורניים איזו דוגמא שאתן רוצות בתוך חצי דקה בלבד. במדפסת אתן תוכלו לעצב את הדוגמא בעזרת מסך מגע על המדפסת ולעצב מה שאתן רוצות. כמובן אפשר על כל ציפורן איזה דוגמא שאתן רוצות. בנוסף, למדפסת יש חיבור כבל USB ואתן תוכלו להוסיף תמונות שלכן או כל תמונה אחרת או בעזרת המצלמה שיש למדפסת, לצלם אתכן ולהדפיס על הציפורניים שלכן.

תגובות