ביקורת משחק: פיצוצים, יריות ואקשן - Just Cause 3. מתוך הטריילר

ביקורת משחק: פיצוצים, יריות ואקשן - Just Cause 3

ריקו רודריגז, סוכן שיעשה הכל בשביל לפתור את הבעיות שלו, חוזר למולדת שלו בשביל להביס את השלטון הדיקטטורי. איך האפקטים ואיך העלילה זרמה? ביקורת משחק

אם חסר לכם משחקים שהם אקשן ואתם רוצים להעביר את הזמן, מצאנו לכם אחד שכזה. עם לא קצת חסרונות, Just Cause 3 יצא לשוק ואנחנו בדקנו לכם איך הוא. נצא להילחם יחד בדיקטטורה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אז כמו שהספקנו להגיד לכם, ריקו יודע טוב מאוד להסיר איומים ממשטרים דיקטטורים (ראינו זאת במשחקים הקודמים), אך הפעם הוא חוזר ל-Medici, למולדת שלו, בשביל להסיר את האיום מהמשטר הדיקטטורי ששולט שם. הוא מגיע למדינה בדיוק מתי שצריכים אותו, זאת אומרת באמצע של חילופי אש קשים. חבר טוב מחכה לו שם, ושם אנחנו מתחילים את העלילה. הוא פוגש אנשים מהעבר שלו שעוזרים לנו ללמוד טוב את כל הפיצ'רים שיש לריקו בחליפה ואת כל הדברים שאפשר לעשות איתו.

אז בין לניסיון שליטה מלאה על הערים השונות, אתם תזכו לעלילות משניות של החברים או של אנשים שונים. זאת אומרת שלפעמים אתם תסטו מהמשימה המרכזית ותעשו משימות שהן לא כל-כך ברורות וכאלו שלטעמי לא צריכות להיות. מה גם? אתם תגלו שהכל חוזר על עצמו. זאת אומרת שבכל עיר תצטרכו לפוצץ את המיכל הזה, לשגע את תחנת המשטרה שבעיר, להרוס שלטים ספציפיים - מה שיגרום בסופו של דבר לשיעמום בעלילה המרכזית.

לריקו יש כמה פיצ'רים חדשים. אנחנו מכירים את הראפל שלו שאיתו הוא נמשך ממקום למקום במהירות ואת המצנח שלו. במשחק החדש שלו יש לו חליפת תעופה שכזאת שהופכת את המשחק להרבה יותר מיוחדת וכיפית. בנוסף, הראפל של ריקו משמש גם כחוט משיכה, בו אפשר לחבר אנשים, מיכלים וכל חפץ הגיוני, ולמשוך אותם אחד לשני.

הפיצוצים והיריות במשחק היו מיוחדים. למרות שהפיצוצים די חזרו על עצמם, הרגשתי אדרנלין בגוף כשפוצצתי את המסוק הזה שהתקרב אליי עם RPG וזה פשוט ממכר. אפשר לשחק שעות רק בכל הכאוס הזה מבלי לשים לב שעובר זמן. כהמשך לזה, ממש אהבתי את חופש התנועה שיש במשחק ובכך אפשר לעשות המון. לעומת זאת, במשחק הזה ניסיתי כל-כך לא למות - לא, לא בגלל שזה חלק מהמשחק - אלא כי לא רציתי לחכות בזמני הטעינה הארוכים של המשחק.

בשורה התחתונה, מדובר על משחק בעל חופש תנועה מדהים וכיפי, על עלילה שהיה אפשר לעשות אותה הרבה יותר טובה ומגוונת, על מערכת נשקים ופיצ'רים מדהימה לחלוטין ועל משחק שאפשר "לבזבז" בו המון שעות. בהצלחה בהבסת הדיקטטורה!

תגיות
תגובות