ביקורת: המכשיר החדש של חברת פלאפון, Gini. נבו טרבלסי

ביקורת: המכשיר החדש של חברת פלאפון, Gini

אנחנו כבר רגילים למכשירי פרימיום מחברות מאוד מסוימות, אך הפעם חברת פלאפון החליטה להוציא מותג פרטי בשם Gini. לקחנו את המכשיר לסיקור ויש לנו כמה בשורות

כשאנחנו מדברים על חברת פלאפון, אנחנו מתייחסים אליה בתור חברת תקשורת. צריכים סים? הולכים בין היתר לחברת פלאפון. הפעם, החברה החליטה להוציא מותג פרטי שנקרא Gini בשלושה דגמים. קיבלנו את הדגם הפריומיום, היקר ביותר, ויש לנו כמה בשורות, טובות ורעות, על המכשיר החדש הזה - Gini N6.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"פלאפון היא חברה שנותנת ערך, בין אם במהירות, בין אם בחדשנות ובין אם בסל שירותים רלוונטי. בשנים האחרונות פלאפון שמה דגש על מהירות, מהלך שהוכיח את עצמו. כיום כולם מבינים שמהירות היא פרמטר קריטי בבחירת ספק הסלולר. היום אנו יוצאים במהלך ראשון מסוגו בסלולר, ומשיקים מותג סמארטפונים פרטי לראשונה בענף. היתרון שלנו שאנו מגיעים לראשונה לא רק עם מכשיר מנצח ומחיר מנצח אלא גם עם מעטפת שלמה, שרק אנחנו מסוגלים לתת. אנו גם היחידים שלוקחים אחריות בכל שרשרת הערך - משלב בחירת המוצר וגם אחרי ההשקה מלווים את הלקוח. מהפכות נבנות לאט בשורה של מהלכים, וזהו מהלך ראשון בסדרת מהלכים" - אמר גוראון, מנכ"ל פלאפון.

© יחצ

אז קצת על המפרט של המכשיר: המסך של המכשיר עומד על 5.2 אינץ' וכמובן שהוא Full HD, המסך הוא גורילה גלאס 3 ועובי המכשיר הוא 5.5 מ"מ, המכשיר הדק ביותר שיש בישראל כיום. המכשיר שוקל 125 גרם, מה שגורם לזה שהוא יהיה ממש קל בצורה מפחידה. למכשיר יש נפח אחסון של 32GB ROM וזיכרון פנימי 2GB RAM, הוא תומך ב-4G והאנדרואיד שאתם תמצאו עליו כרגע יהיה אנדרואיד לוליפופ. אחד החסרונות הבולטים זה שאי אפשר להוסיף זיכרון חיצוני נוסף. מול זה אפשר להכניס 2 סימים למכשיר, מה שמאפשר לנו לקבץ למכשיר אחד את הסים הפרטי ואת הסים של העבודה לדוגמה.

הסוללה של המכשיר עומדת על 2700 מיליאמפר, מה שאומר שתהנו מזמן סוללה לא גבוה אבל מספק. עוד חסרון שאנחנו חייבים לציין זה שאין אפשרות לשלוף את הסוללה וזה אומר שאם יש בעיה בסוללה, נצטרך לקחת את המכשיר למעבדה. אחד המצבים שאני הכי אהבתי במכשיר זה מצב חיסכון בסוללה קיצוני - מצב שאפשר להשתמש רק בטלפון, אנשי קשר, הודעות ושעון, אך זה מכפיל את השעות שאפשר להשתמש במכשיר.

© יח"צ

עיצוב המכשיר דווקא נחמד, מדובר על ערכת צבעים של שחור ולבן ולבן וזהב, דווקא בשילוב מעניין מאוד. לאורך כל המכשיר יש מן רווח - מה שמוסיף בסופו של דבר נקודה מעניינת לעיצוב. החיבור לאוזניות הוא ליד החיבור של ה-USB, משמע למטה. יש דווקא הטוענים שהמכשיר דומה לעיצוב של אפל או לעיצוב וואוי, אך את ההשוואה הזאת נשאיר לכם לקבוע. במכשיר אין מגירת אפליקציות אלא כל האפליקציות בתוך העמוד הראשי.

מהמכשיר עצמו, נעבור דווקא לקופסה שמגיעה עם המכשיר. הדבר הראשון שנראה זה את המכשיר ומפה אפשר לגשת לכל "האוצרות" הקטנים שמצטרפים לנו. בערכה נקבל 2 מגנים שונים למכשיר, 2 מגני מסך - קדמי ואחורי, מטען וחיבור נקבה ל-USB. מבחינת כל המסביב של המכשיר, דווקא חברת פלאפון "פינקה" את הלקוחות.

© נבו טרבלסי

למצלמה של המכשיר דווקא יש הרבה נקודות לשיפור. 13 מגה פיקסל במצלמה האחורית ו-8 מגהפיקסל במצלמה הקידמית. חשוב לציין כי אין מייצב תמונה במצלמה וכשתצלמו תרגישו כאילו התמונה נתקעת לכם. אני פחות אהבתי את המצלמה במכשיר ואני חייב להודות שמאוד הפריע לי העניין.

יש שני פיצ'רים שחייב להזכיר. הראשון - שיחה מדומה. לא ברור למה לחברת פלאפון היה כה חשוב להכניס את הפיצ'ר הזה, אבל בכל מכשיר Gini שתקנו, תוכלו להרים את הבר התחתון ומשם ללחוץ על כפתור השיחה המדומה. 15 שניות לאחר הלחיצה - תקבלו שיחה מדומה ובכך תוכלו להיחלץ משיחות או פגישות מביכות. פיצ'ר נוסף הוא הדאבל קליק. רוצים לפתוח את המכשיר? תלחצו פעמיים על המסך והוא ידלק. נשמע לכם מוכר?

המכשיר ושני המגנים
המכשיר ושני המגנים © נבו טרבלסי

בשורה התחתונה, מדובר על מכשיר פרימיום, בעל מפרט טכני מכובד מאוד עם כמה חסרונות שאי אפשר להתעלם מהם. כמובן שצריך להזכיר כי למכשיר יש אחריות ל-25 שנה והמחיר שלו עומד על 1499 ש"ח.

המכשיר מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות