דוחפים קדימה: הגאדג'טים ששווה להשקיע בהם מעכשיו. מתוך הסרטון

דוחפים קדימה: הגאדג'טים ששווה להשקיע בהם מעכשיו

כמדי שבוע, נעלה באתר מספר מוצרים חדישים מאתר מימון ההמונים Kickstarter. והפעם, המוצר שיזכיר לכם אם נעלתם את הבית, רחפן שיעקוב אחריכם וקולר חכם

המוצר שיזכיר לכם אם נעלתם את הדלת

כשאתם יוצאים מביתכם, לפעמים אתם לא בטוחים בעצמם ובטח שואלים אם זכרתם לנעול את הדלת של הבית. באמצעות Askey אתם לא תצטרכו לחזור הביתה ולבדוק זאת. את מפתח ביתכם אתם מחברים אל המוצר ובאמצעות לחיצה קצרה על הכפתור הנמצא על המוצר, אתם יכולים לדעת אם נעלתם את הדלת או אם לא.

אתם יכולים לחבר את המוצר אל הסמארטפון שלכם באמצעות בלוטות' כך שתדעו אם מישהו מבני ביתכם פתח את הדלת של הבית. הגעתם הביתה כאשר חשוך בחוץ ואתם לא רואים את פתח הדלת כדי להכניס את המפתח? אין דאגה, באמצעות לחיצה ארוכה על המוצר יפתח פנס כך שתוכלו לראות את פתח הדלת. נקודה נוספת מעניינת היא שאם אתם לא מוצאים את המפתחות, אתם יכולים להפעיל את האיתורן של האפליקציה ולמצוא את המפתחות בקלות.

Askey מגיע במקסימום חמישה צבעים, ירוק, כחול שחור, ורוד וכתום, Askey אחד לכל בן משפחה. המחיר של המוצר כרגע עומד על 25 אירו (106 ש"ח) וזמן משלוח שלו במאי 2017.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הרחפן שיעקוב אחריכם ויצלם אתכם

יצאתם לפעילות ספורטיבית, לטיול או לכל מקום אחר ובא לכם שיצלמו את כל מה שאתם עושים? בשביל זה יש את Skye, הרחפן שיעקוב אחריכם ויצלם אתכם מהאוויר. הרחפן מגיע עם צמיד אותו מלבישים על היד כדי שהרחפן יוכל לעקוב אחריכם, ובעזרת הסמארטפון שלכם תוכלו לכוון את הרחפן כדי שידע מאיזה מרחק ומאיזה גובה עליו לעקוב ולצלם אתכם.

מקסימום הטיסה של הרחפן הוא כ-22 דקות. אחרי שהרחפן סיים לצלם אתכם תוכלו לערוך את הסרטון או את התמונה ולשמור את התוצאה בגלריה בסמארטפון שלכם וכמובן לעלות לרשתות החברתיות. המחיר קצת יקר, 469 דולר (כ-1765 ש"ח) וזמן המשלוח שלו הוא מאוד קרוב, יוני 2016. 

הקולר שישמור על חיית המחמד שלכם

בעזרת Kyon, הקולר החכם שישמור על חיית המחמד שלכם שמחובר לסמארטפון שלכם באמצעות בלוטות', תוכלו לדעת אם חיית המחמד שלכם חולה, אם חם לה או אם קר לה. בנוסף תוכלו לדעת איך היא מרגישה ואפילו כאשר היא נעלמת תוכלו למצוא אותה. כאשר חיית המחמד שלכם תריב עם חיה אחרת, תוכלו באמצעות הסמארטפון שלכם להפעיל קול שיושמע מהקולר וירחיק את החיה מחיית המחמד שלכם.

תדמיינו שהחיה שלכם טובעת בבריכה שיש לשכן, נשמע רע - נכון? לקולר יש חיישן מים והוא ישלח הודעה לבעלים של החיה ברגע הראשון שהחיה טובעת. המחיר של המוצר הוא עומד על 219 דולר (כ-825 ש"ח) וזמן המשלוח גם קרוב והוא באוגוסט 2016 הקרוב.

תגובות