בשעה טובה: הכירו את האפליקציה החדשה של פרוגי. עיצוב: אבי ששון

בשעה טובה: הכירו את האפליקציה החדשה של פרוגי

בחודשים האחרונים, בשקט בשקט, פיתחנו עבורכם אפליקציה מיוחדת שתהפוך את הגלישה באתר להרבה יותר נגישה ונוחה. מהיום כל החדשות אצלכם בכיס במהירות!

מזל טוב, אנחנו מתחדשים באפליקציה בה תוכלו לקרוא את הכתבות דרך הסמארטפון בצורה הרבה יותר נוחה. בשביל שתכירו את האפליקציה קצת יותר טוב - הנה מדריך קצר לשימוש.

להורדה: למשתמשי אייפון או למשתמשי אנדרואיד 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הורידו את האפליקציה! || עריכה ואפטר: עדן לוי
 

איך מורידים?

נו באמת, אנחנו צריכים ללמד אתכם להוריד אפליקציה? אתם בטוח יודעים. אבל בשביל להקל עליכם ועל החברים שתלכו לספר להם עלינו, הנה קישורים ישירים להורדה: למשתמשי אייפון או למשתמשי אנדרואיד 

הורדתם? יופי. קבלו קצת הסברים: 

הפיד שלנו הוא נוח וקליל והגלילה שלא למטה היא אינסופית. בואו נגיד שאם יש לכם זמן להעביר - אנחנו כאן בשבילכם. אגב, כדי להקל עליכם, אתם יכולים גם למצוא בתפריט שייפתח לכם כאשר תלחצו על שלושת הפסים שלמעלה בראש המסך. דרך התפריט הזה תוכלו גם להגיע לכתבות שסימנתם שהן מועדפות עליכם.

בעמודים הראשיים באפליקציה, תוכלו לראות אייקון בצבע אדום מצד ימין למעלה של כל כתבה. לחיצה על כך תיתן לכם אפשרות לשתף את הכתבה במייל, בפייסבוק, בווטסאפ וגם באינסטגרם. את אותה האפשרות תוכלו לעשות מתוך הכתבה, לאחר שתלחצו על שלוש הנקודות שיש בראש העמוד. שם תוכלו גם למצוא עוד שתי אפשרויות: תוכלו לסמן כתבות בתור כתבות מועדפות וגם שם תוכלו להקטין או להגדיל את הפונט של הכתבה כרצונכם. ליד שלוש הנקודות תוכלו להיכנס למערכת התגובות שיש לנו באתר ולהשאיר תגובות לכתבות השונות שאתם קוראים.

באפליקציה תוכלו למצוא את הכתבות הכי שוות ולפעמים גם כתבות בלעדיות שיהיו אך ורק למשתמשי האפליקציה, וכמובן - מערכת התראות שתספר לכם כל מה שקורה בזמן אמת!

 

תגובות