לכבוד שבוע המובייל: כנס המובייל הגדול בישראל. צילום מסך מvimeo

לכבוד שבוע המובייל: כנס המובייל הגדול בישראל

לכבוד שבוע המובייל יתקיים כנס Israel Mobile Summit 2016. הכנס יכולל המון הרצאות מגוונות ובנוסף לכך גם תחרות כחול לבן. כל הפרטים

שבוע המובייל שיתקיים יביא איתו אירועים רבים בנושא מכל חברות המובייל המובילות. אחד האירועים המרכזיים של השבוע הוא כנס המובייל שיתקיים בשנה השישית ברציפות. מדובר בכנס Israel Mobile Summit 2016 של היזם אופיר לייטנר. הכנס יתקיים ב14/6 בגני התערוכה שבתל אביב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

באירוע תוכלו לשמוע מהרבה מאוד מנכ"לים, סמנכ"לים, מייסדים ויזמים של הרבה חברות בינלאומיות מהתחום. בנוסף להרצאות, תתקיים תחרות של סטארטאפים ישראליים כחול לבן בנושא המובייל. יהיו הרצאות ב3 נושאים מרכזיים. הראשון הוא צמיחה של סטארטאפ על ידי משקיעים מאפס, עם אפס מימון או מימון מצומם. השני הוא איך לעשות כסף מפיתוח אפליקציות ככלל ומשחקים בפרט. והשלישי הוא הכלים שיש למפתח לעקוב אחר פופולאריות המוצרים שלו, וכיצד להרחיב את הפופולאריות של האפליקציה שלהם.

כנס 2015
כנס 2015 © צילום מסך מvimeo

אופיר לייטנר, יזם ומייסד אירועי "שבוע המובייל" לקראת הכנס: "זוהי השנה השישית שבכירי תעשיית המובייל בעולם יתכנסו יחדיו וידונו בכל החידושים בעולם המובייל, תוך התייחסות לסוגיה החשובה מכל – איך מפתחים יכולים לעשות כסף מאפליקציות או משחקים? אני גאה על הצמיחה האדירה, משנה לשנה, בכמות הסטארט-אפים והחברות הישראליות המובילים את תעשיית המובייל העולמית"

תגובות