איך לצלם את זה? המדריך לתמונה כובשת של הכלב שלכם. אלעד מרקוביץ'

איך לצלם את זה? המדריך לתמונה כובשת של הכלב שלכם

תהיתם לעצמכם איך כולם מצליחים לצלם את הכלב שלהם במבט כובש או בפרצוף מצחיק ורציתם גם? 5 שיטות כיצד לצלם את הכלב שלכם הכי טוב

אין ספק שמי שמצליחים לכבוש כל פעם מחדש את הרשת ולהשיג מספר לייקים גבוה יותר מסלפי שלכם עם סלב מקומי הם לא אחר מאשר הכלבים שלכם, אלו שנמצאים אצלכם בבית. אבל איך מצליחים לצלם את הכלב בפוזה חמודה וטבעית, בלי לחכות שעות עד שהכלב יהיה בתנוחה ובזווית שאנחנו רוצים? בדיוק בשביל זה יצרנו את המדריך. בהצלחה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תמונת פרופיל

קחו את החטיף שהכלב שלכם הכי אוהב, החזיקו ביד אחת את המצלמה וביד השנייה מעליה את החטיף, חכו שהכלב יישב ויסתכל על החטיף ולחצו על כפתור המצלמה. כמובן לתת לכלב לאכול את החטיף בסוף! זווית הצילום שלנו היא מעל הכלב, הציוד הדרוש הוא אך ורק חטיף, לקחו לנו כמה שניות לצלם את התמונה ותוך ניסיון אחד היה לנו את התמונה!

© אלעד מרקוביץ'

לשון בחוץ

אומנם נראה כי ליצירת התמונה הזאת צריך המון סבלנות, לשבת ולחכות שהכלב יוציא את הלשון. אבל ישנו טריק פשוט שיגרום לכלב להוציא את הלשון: אם תיגעו לכלב באף מיד אחר כך הוא יוציא את הלשון שלו ואתם רק צריכים לצלם את אותה שנייה. זווית הצילום שלנו היא גובה הכלב (פרופיל), אין צורך בשום ציוד נוסף, זמן צילום התמונה שלקח לנו הוא 5 דקות ועשינו 6 ניסיונות עד שהצלחנו להגיע לתמונה. מומלץ לצלם בסרטון וידיאו את המתרחש ואחר כך לתוך את התמונה.

© אלעד מרקוביץ'

הכלב המפונק

את התמונה הזאת לא כל כלב יכול לבצע, נדרשים לשם כך כלבים מפונקים! התחילו ללטף את הכלב בבטן כשהוא שוכב והוא כבר בעצמו יתהפך לתנוחה הזאת. כל שעליכם לעשות זה לעמוד וללחוץ על כפתור הצילום. זווית הצילום שלנו היא מעל הכלב, אין צורך בשום ציוד נוסף, זמן הצילום עד לקבלת התמונה עומד על כ-5 דקות (תלוי ברמת המפונקות של הכלב) ומספר הניסיונות שלנו עומד על 2 ניסיונות.

© אלעד מרקוביץ'

זמן למשחק

קחו את חבל המשחק של הכלב, זרקו אותו רחוק. חכו לכלב מוכנים עם המצלמה בגובה שלו וכשהכלב חוזר עם החבל בפה לחצו על כפתור הצילום. כזה פשוט! זווית הצילום שלנו היא גובה הכלב (מלפנים), הציוד הדרוש לצילום התמונה הוא רק חבל, זמן הצילום עד לקבלת התמונה עומד על 3 דקות ומספר הניסיונות שלנו עומד על 2 ניסיונות.

© אלעד מרקוביץ'

לילה טוב

בשביל לקבל את התמונה הזאת, עליכם לזחול קרוב אל מיטת הכלב ולצלם מהר לפני שמתעורר, אם לכלב שלכם יש חושים חדים והוא פוקח עיניים, לטפו אותו כמה ליטופים עדינים על ראשו והוא מהר מאוד יחזור לחלום. זווית הצילום שלנו היא גובה הכלבאין צורך בשום ציוד נוסף חוץ מהמיטה של הכלב, זמן הצילום עד לקבלת התמונה עומד על כמה שניות אם הכלב לא מתעורר ומספר הניסיונות שלנו עומד על ניסיון אחד.

© אלעד מרקוביץ'

תודה מיוחדת לכלבים שהסכימו לקחת חלק במדריך (מוקה, אביבית (ויוי) ולייק), חשוב לציין כי כולם נהנו במהלך הצילומים וקיבלו המון חטיפים!

תגובות