סיקור משחק: Ratchet & Clank. צילום מסך מיוטיוב

סיקור משחק: Ratchet & Clank

המשחק Ratchet & Clank יצא והחלטנו לבדוק עד כמה הוא טוב. איך הגרפיקה של המשחק ולמה העלילה היא לא הדהימה אותנו? ביקורת

Ratchet & Clank הוא משחק שמבוסס על הסרט שמבוסס על המשחק, וכבר שמענו עליו שנה שעברה ב-E3. עכשיו, אחרי חודשים של ציפייה, המשחק כבר פה ואנחנו מוכנים לשחק. מה חשבנו על המשחק?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

המשחק גולל את הסיפור של ראצ'ט המכונאי, בן לזן נכחד של חתולי אדם בשם לומבקס והוא גר על כוכב ולדין. לגיבור שלנו יש עוזר נאמן בשם קלאנק, ושניהם במסע שחותך את הגלקסיה כדי להציל את כולם מפני הרשע הנורא, דוקטור נפריוס ולהפוך מאנשים שאף אחד לא מכיר לגיבורים שכולם מכירים. כדי להבין, ראצ'ט מאוד רוצה להיות גיבור על, הוא מביט על גיבורי העל הקיימים בהערצה מטורפת.

© צילום מסך מיוטיוב

סיפור העלילה דווקא זורם טוב ויש בו פרטים מעניינים, אך לפעמים יש הרגשה שהעלילה צפויה וקצת קלישאתית. מה שיפה לראות בעלילה של המשחק זה שזוג הגיבורים נהפך מזוג אנשים שאף אחד לא מכיר, לזוג גיבורים שכל אחד מכיר ורוצה להיות כמוהם. מערכת היחסים בין שני הגיבורים היא לא הנושא במשחק ואתם לא תראו ריבים ביניהם על נושא מסוים, מערכת יחסים סבירה שלא מתקדמת לשום מקום. חשוב לציין שבכל אזור משחק יש אויבים יחודיים ושונים, מה שגורם לגיוון חיובי במשחק. 

Ratchet &Clank הוא משחק פלטפורמה עם מכניקת יריות בגוף שלישי עם כמה אלמנטים מעולם ה-RPG, כמו למשל מערכות שידרוגים. הנשק הראשי שלכם יהיה ה-Omniwrench 8000, מפתח הברגים של ראצ'ט, שבעזרתו תוכלו להכות באויבים שבאים עליכם. בהמשך המשחק יהיה אפשר לפתוח סוגים שונים של נשקים. השליטה על הדמויות השונות תהיה לכם חלקה ובלי הרבה בעיות אפשר להתרגל אליהן. האויבים למיניהם היו מתאגרים, אך כשמגיעים לבוסים השונים אפשר לנסח אותם די בקלות, וחבל. חשוב לציין את קלפי האספנות: במהלך המשחק תוכלו למצוא אריזות קלפים שמכילות בתוכם קלף או מספר קלפים לאיסוף. לכל קלף יש נושא השתייכות כמו דמויות, נשקים ועוד. 

© צילום מסך מיוטיוב

בנוגע לעיצוב - הגרפיקה של המשחק פשוט נהדרת, לשחק את המשחק על PS4 היה מדהים. הגרפיקה עשירה, צבעונית ומתאימה את עצמה למצב ולשלב שאנחנו נמצאים בו. כל עניין המטוסים שנחלמים ברקע או סתם מלחמות בין אנשים אחרים - בסופו של דבר מוסיפים לנו תחושה טובה לכל מה שמתרחש מסביב. 

תגיות
תגובות