דוחפים קדימה: מערכות מוזיקה חדשות מלאות אפשרויות. מתוך האתר KickStarter

דוחפים קדימה: מערכות מוזיקה חדשות מלאות אפשרויות

כמדי שבוע, נעלה באתר מספר מוצרים חדישים מאתר מימון ההמונים Kickstarter. והיום, שתי מערכות מוזיקה חדשות המאפשרות לשמוע מוזיקה דרך מלא אפשרויות

הפעם בגלל שמדובר על שתי מערכות מוזיקה חדשות, החלטנו לעשות טור אך ורק על שתי המערכות האלו. מה ההבדל בין שתי המערכות האלו ולמה שווה להשקיע בהן מעכשיו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Solo and Duetto

Duetto ו-Solo הן 2 מערכות מוזיקה עם עוצמת מוזיקה גבוהה והן בנויות כדי שיהיה אפשר להשתמש בהן בקלות. המערכות האלו בעלות אפשרויות רבות והן באים עם 2 צבעים: חום ולבן. Solo היא מערכת מוזיקה הבנויה מעץ ונראית כמו רדיו ישן, היא יפה, קטנה וקומפקטית, מאפשרת לשמוע מוזיקה גם בלי עוד מכשיר חכם.

Duetto גם היא מערכת מוזיקה הבנויה מעץ אבל עם עוצמה חזקה פי 2 מ-Solo ולוקח את כל האפשרויות שיש ל-Solo ומוסיף להם צלילי סטריאו כדי לאפשר רמת עוצמת שמיעה גבוהה יותר. לשתי מערכות המוזיקה מצורף מספר כפתורים ומסך מגע המאפשר כמה אפשרויות כמו: יותר מ-20 אלף תחנות רדיו, בלוטות', כרומקאסט, יציאת USB, יציאת AUX, wifi, טכנולוגית NFC, שעון מעורר, טיימר ועוד.

לDuetto ו-Solo יש בנוסף אפליקציה ייעודית המאפשרת לשלוט במערכות המוזיקה דרך הסמארטפון ומאפשרת לשנות תחנות, לשלוט בווליום, להחליף מוזיקה או תחנה ולעצור או להתחיל את המוזיקה. 

© מתוך האתר

מחירו ההתחלתי של Solo הוא 200 דולר + 100 דולר משלוח לישראל או 10 דולר למשלוח לקנדה או משלוח חינם לארצות הברית ויחל להישלח למזמינים באוקטובר 2016. מחירו ההתחלתי של Duetto הוא 300 דולר + 100 דולר משלוח לישראל או 10 דולר למשלוח לקנדה או משלוח חינם לארצות הברית ויחל להישלח למזמינים באוקטובר 2016.

 
תגובות