לייבלוגינג: WWDC 2016 - האירוע המיוחד של אפל. מתוך האתר

לייבלוגינג: WWDC 2016 - האירוע המיוחד של אפל

מפעם לפעם, אפל יוצאת בהכרזות מיוחדות על המכשירים הבאים שלהם ועל מערכת ההפעלה שלה. היום בערב (ב') WWDC 2016 מתחיל. לייבלוגינג

אפל עתידה להכריז הערב (ב') על מוצרים חדשים ועל עדכונים חדשים למערכת ההפעלה שלה. החלטנו לצפות באירוע הזה ולתת לכם עדכונים חמים מהאירוע, ישר אחרי שמכריזים. רוצים לדעת את כל הפרטים החדשים? אם כן, תרעננו מפעם לפעם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© מתוך ההכרזה

 טים קוק עלה על הבמה בתחילת האירוע, ישר מדבר על על הפיגוע באורלנדו. הוא הולך לדבר בפעם הראשונה על 4 פלטפורמות של אפל: IOS, mac, tvos, ו-watchos. הוא מתחיל עם watchOS. בגרסה הקודמת של השעון לקח זמן עד שהאפליקציות עלו ובגרסה החדשה הם יעלו במהירות ובקלות. בנוסף, יהיה אפשר לכתוב מעכשיו בשעון בעזרת האצבע והשעון ימיר את זה לאותיות וכך יהיה אפשר לכתוב במקום להכתיב (לדבר).

בגירסה החדשה יהיה אפשר להחליק את המסך הצידה כדי לשנות את התצוגה של השעון במקום ה-3D Touch.  במקום האייקונים של האפליקציות יוצגו האפליקציות אחרת, כדי שיהיה גישה רחבה יותר לאפליקציות.
 
© מתוך ההכרזה 

אפל מציגה אפליקציה חדשה לשעון שנקראת SOS ומתקשרת לשירותי הביטחון במדינה כאשר אתם נמצאים בצרה. החברה מציגה גם את האפליקציה Breath, משמע אפליקציה שתלמד אתכם איך לנשום בצורה נכונה, תלמד אתכם איך להתמודד עם לחץ ואיך לנהל אורח חיים בריא בהקשר של נשימות. הגירסה של השעון תושק בסתיו הקרוב והיה תהיה בחינם.

מהשעון - הגיע הזמן לעבור אל הטלוויזיה. קודם כל, השיקו אפליקציה חדשה לאייפון שיהיה אפשר לשלוט על האפל טיוי דרך האייפון. כעת יהיה אפשר להיכנס לאפליקציות באמצעות סירי וגם יהיה אפשר לחפש סרטים לפי נושאים דרך סירי. יש אפשרות חדשה והיא Dark Mode, זאת אומרת אפשר לעצב את זה בצורה שתהיה יותר נוחה לנו לעין, משמע שחור.
© מתוך ההכרזה 

ובכזאת מהירות, אנחנו עוברים עכשיו על OS X. אפל שינו אחרי 18 שנים את השם של המק מ-OS X ל-macOS, שמה החדש של הגרסה של מק יהיה macOS sierra. מעכשיו יהיה אפשר להעתיק דברים דרך האייפון ולהדביק אותם במק, מהודעות ועד לתמונות וסרטונים.

© מתוך ההכרזה

אפל הוסיפו אפשרות חדשה של Apple pay דרך המחשב בספארי, אז תוכל לאשר את הרכישה בחיישן טביעת האצבע מהאייפון או דרך השעון. אחרי שמועות רבות בחודשים האחרונים, אפל השיקה בפעם הראשונה את סירי למכשירי מק. כעת יהיה אפשר לצייר מסלול במפות במכשיר האייפד ולהעתיק את המסלול למק בתוך שניות.

ועכשיו עוברים ל-iOS 10. יש צורה חדשה למסך הנעילה באייפון, מספיק בזה שנרים את האייפון עם היד והוא ידלק לבד. בעזרת 3d touch יהיה אפשר למחוק את כל העדכונים בלחיצה אחת. ישנם אפשרויות וצורה חדשה כאשר משתמשים עם ה-3d touch באפליקציות. כאשר מחליקים את המסך שמאלה במסך הנעילה יופיעו הווידגטים שיש באייפון.

© מסך הנעילה החדש

ועכשיו עוברים לסירי, לראשונה - סירי נפתחת למפתחים. כעת יהיה אפשר לשלוח הודעות לדוגמא באפליקציית wechat בעזרת סירי.  מעכשיו יהיה אפשר גם להזמין מונית דרך סירי, לדוגמה. עכשיו נעבור להקלדה מהירה. לדוגמא כאשר שולחים לך הודעה "איפה אתה?", יהיה אפשר לשלוח את המיקום במהירות ויהיה אפשר להוציא מידע מהמכשיר בקלות, זאת אומרת אם שואלים מה המייל של איתן, המייל יוצג בתור אפשרות.

© מתוך ההכרזה

אחד הפיצרים הוא מיקומים של תמונות עם מפות, ובנוסף אפשרות של זיהוי פנים על מכשירי האייפון. מעכשיו תוכלו ליצור סרטון מהאירוע האחרון שהייתם בו. מעכשיו האייפון יכין לכם סרטון שמסכם את האירוע. מה שמיוחד בפיצ'ר הזה הוא שהאייפון יודע אילו תמונות לקחת מבין כולן ואיזה חלקים לקחת מהסרטונים השונים. דבר נוסף מעניין בפיצ'ר הזה הוא שאפשר לשנות את המוזיקה ולערוך את הסרטון. 

© הפיצ'ר הרביעי 

עוברים לפיצ'ר השישי, מוזיקה. 15 מיליון אנשים משתמשים באפל מיוזיק ואפל החליטה לשנות את כל המערכת ועיצבה מחדש את האפליקציה. המערכת עוברת רענון רציני והיא הופכת להיות קלה יותר לשימוש. כעת תהיה אפשרות של הוספת מילים של השיר וגם אפל הוסיפה אפשרות של מציאת מיקסים של שירים.

© מתוך ההכרזה 

אפל הציגה אפליקציה חדשה בשם Home שעוזרת לשלוט על הבית באמצעות מכשירים שהופכים את הבית לחכם, לדוגמה: לסגור את החלונות או לכבות את האור באפמצעות האייפון. אפילו אפשר לגלות מי נמצא מאחורי הדלת הקדמית בזה הרגע. הפיצ'ר התשיעי - הטלפון. יש אפשרות לשמוע את כל השיחות הקוליות שיש לנו בטלפון ויהיה אפשר לקבל תמליל שלהם. האחרון, הוא הודעות. האימוגי בהודעות גדול פי 3 והאייפון יציע לכם אימוג'י אפשרי לשיחה, מה שהופך את זה להרבה יותר מיוחד. אפשר לכתוב בכתב הודעה, בעזררת האצבע ומעכשיו בהודעות יש אפקטים חדשים ומגניבים שחלקם רק בבועות הקטנות וחלקם בכל המסך! אנשים יכולים לשתף מוזיקה אתכם ואתם תוכלו להפעיל אותו ישירות בתוך אפליקציית ההודעות.

© מתוך ההכרזה

© מתוך ההכרזה

אפל הוציאה אפליקציה חדשה לאייפד בשם swift playgrounds שמאפשרת לימוד אפליקציות באמצעות ממשק נוח וקל לתפעול ונראה מאוד פשוט לילדים ללמוד לפתח אפליקציות. יש לאפליקציה מקלדת מיוחדת עם פיצ'ר quickType טיפוסית. והאפליקציה תצא לקהל הרחב בסתיו והיא תהיה בחינם.

 

תגובות