Huawei P9: שילוב מוצלח של שתי מצלמות בגב המכשיר. צילום: נבו טרבלסי

Huawei P9: שילוב מוצלח של שתי מצלמות בגב המכשיר

בחודש אפריל ערכה חברת וואווי אירוע הכרזה בלונדון בו היא הציגה בפעם הראשונה את מכשיר הדגל Huawei P9. מה אנחנו חושבים על המכשיר?

המכשיר החדש של חברת וואווי הושק בלונדון לאחרונה באירוע חגיגי ומיוחד. בהכרזה וואווי הוכיחה לנו שהיא עדיין מנסה לתת פייט לאפל ולסמסונג. האם היא הצליחה בכך? בואו נגלה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז קודם כל נתחיל במה שיש לנו בקופסה הלבנה השטוחה כשמקבלים את המכשיר. הדבר הראשון שאתם תראו זה את המכשיר, P9, ואז עוד כמה קופסאות - בהן תמצאו כבל להעברת נתונים USP ל-USB Type C, תמצאו שקע לחשמל, אוזניות וכל מיני חוברות הדרכה ואחריות.

© נבו טרבלסי

המסך של המכשיר בגודל 5.2 אינץ' וגורילה גלאס 4 מתפקדת בתור שכבת ההגנה. מערכת השבבים של המכשיר מדגם Kirin 955 והיא מיוצרת על ידי היצרנית הסינית בעצמה, HiSilicon. המערכת כוללת מעבד מתומן ליבות שמחולק לארבע ליבות Cortex A72 בתדר 2.5 ג'יגה הרץ וארבע ליבות Cortex A53 בתדר 1.8 ג'יגה הרץ עבור הפעולות הקטנות יותר. בנוסף לכך, משולב במכשיר RAM בעל נפח של 3GB נמוך בהשוואה לשאר מכשירי הדגל בחברות המתחרות. למרות זאת, בזכות ניהול משאבי הזיכרון שיש במכשיר, הוא מבצע את העבודה בצורה טובה.

© נבו טרבלסי

המכשיר מגיע עם זיכרון בגול 32GB, מתוכם לא תוכלו להשתמש בכ-8.5GB בגלל שהם קבצי המערכת. אם זה לא מספיק לכם, תוכלו להוסיף נפח אחסון נוסף באמצעות זיכרון מיקרוSD שאפשר לחבר למכשיר. כמו תמיד בצד של המכשיר תמצאו את כפתורי הגברת/הנמכת המוזיקה, ובגב המכשיר אתם תמצאו קורא טביעת אצבע שלו יש שני שימושים: הראשון, כשמו כן הוא, קורא טביעת אצבע. השני, הוא דווקא שימוש חכם לממשק המערכת, זאת אומרת שנוכל להוריד ולהרים את וילון ההתראות במידת הצורך. שקע האוזניות ירד לתחתית המכשיר ליד חיבור ההטענה USB Type C.

© נבו טרבלסי
© נבו טרבלסי

הסוללה של המכשיר עובדת על קיבולת של 3,000mAh ובזכות שיטת ניהול חיי הסוללה של המכשיר אפשר לשמור על הסוללה לזמן רב. המכשיר הצליח להחזיק יום שלם של עבודה, כשהשתמשנו במכשיר בצורה רגילה ואף מעט מוגברת.

המכשיר הוא המכשיר הראשון של וואווי שמשלב 2 עדשות מצלמה בגב המכשיר והן פועלות יחד ובנפל לצילום תמונות. מדובר ב-12 מגה פיקסל בשני החיישנים, אחד מהם הוא חיישן מונכרום שמצלם תמונות בשחור לבן בלבד ואילו השני חיישן RGB שמצלם בצבע. ביחד ניצן לקבל יותר אור וניגוד בתמונה. תמונות שמספקות המצלנות של המכשיר טובות והתמונות יצאו לנו מאוד קרובים למציאות. למרות זאת, החברה נותנת לנו מצבי צילום נוספים שם משחקים עם העזות של צבעים ועם עוד כמה הגדרות. מקדימה יש חיישן של 8 מגה פיקסל, מה שנותן לנו תמונות סלפי משובחות. מימדי המכשיר עומדים על 145x70.9x7 מ"מ, המכשיר שוקל 144 גרם ועשוי מאלומיניום.

© נבו טרבלסי

העיצוב לא כל כך השתנה מהמכשיר הקודם של החברה, אבל יש כמה ליטושים פה ושם. המכשיר עדיין עשוי ממתכת ויש תחושה טובה כשמחזיקים אותו ביחד. המכשיר מגיע בצבעים זהב, שחור אפור, לבן, ורוד, זהב ורוד וכסף. לסיכום, מדובר במכשיר פרימיום מעוצב יוקרתי ומרגיש טוב עם סוללה טובה שמצליחה להחזיק, פיצ'רים טובים במערך הצילום וחיישן טביעת אצבע מפתיע לחלוטין.

המכשיר מקבל מאיתנו 8.5 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

© נבו טרבלסי
תגובות