דוחפים קדימה: קסדה חכמה ומוצר שיגן על הפרטיות שלכם. מתוך האתר KickStarter

דוחפים קדימה: קסדה חכמה ומוצר שיגן על הפרטיות שלכם

כמדי שבוע, נעלה באתר מספר מוצרים חדישים מאתר מימון kickstarter. והיום, קסדה חכמה ומוצר שיגן על הפרטיות שלכם

Classon - קסדה חכמה

אחרי שהצגנו לכם בשבוע שעבר את המשקפיים החכמות לרוכבי אופניים, הפעם הבאנו לכם מוצר מעט שונה שגם יגן עליכם וגם יעזור לכם ברכיבה, והוא הקסדה. Classon היא קסדה חכמה הרוצה לעזור לכם ולמנוע מכם מקרה של דריסה. הקסדה תאותת לכם בחלקה הקדמי כאשר עובר לצדכם כלי תחבורה כלשהו כך שלא יגרם מקרה של תאונה.

בנוסף לכך, לקסדה יש אורות אחוריים שכאשר כל פעם שתרימו את היד שלכם בכוונה לעבור לנתיב אחר, האור הימיני האחורי או השמאלי האחורי ידלקו (לפי אותו יד שהרמתם). כאשר תבלמו עם האופניים, האור האחורי האמצעי בקסדה יידלק כך שהנהגים מאחוריכם ידעו אם בלמתם ולא יגרם תאונה.

לקסדה החכמה יש גם אפליקציה הניתנת להורדה במכשירי אנדרואיד ואייפון, וכאשר אתם רוצים לקבוע מסלול, אתם יכולים לקבוע אותו דרך האפליקציה. לקסדה יש מספר צבעים: לבן, שחור, צהוב, תכלת וכתום, וגודל הקסדה מתאים לאנשים בעלי היקף ראש החל מ-53 סנטימטרים עד 63 סנטימטרים. כעת מחירו ההתחלתי של הקסדה היא 149 דולרים והקסדה תתחיל להישלח למזמינים באפריל 2017.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Nope 2.0 - המוצר ש"יסתיר" אתכם

Nope 2.0 הוא הדגם השני של Nope המאפשר הסתרה של המצלמה שלכם במחשב, בסמארטפון או בטאבלט כדי שלא יאפשרו חדירות לפרטיות שלכם על ידי פריצה מרחוק למצלמה שלכם. המוצר מתחבר באמצעות 2 מגנטים לצד המצלמה שלכם במכשירכם וכדי שהמצלמה תיפתח פיתחו את Nope וכדי שהמצלמה תסגר תסגרו אותו.

Nope 2.0 הוא ממש קטן ולא שוקל כמעט כלל. מפתחי המוצר התחילו לחשוב עליו כששמעו על כמה סטודנטים שהבינו שפרצו למצלמה של המחשב שלהם בלי שהם ידעו זאת. מפתחי Nope 2.0 מאמינים שהמוצר נותן לכם לשמור על המרחב שלכם ועל הפרטיות שלכם. המוצר עולה כ-5 דולרים למוצר אחד ולשלושה כ-8 דולרים, והמוצר יחל להישלח למזמיניו בספטמבר 2016.

תגובות