גם חכם וגם יעיל: רחפן של חברת אינטל. מתוך הסרטון

גם חכם וגם יעיל: רחפן של חברת אינטל

אינטל השיקה רחפן חדש שונה בזכות טכנולוגיה חדשנית המכונה realsense, המאפשרת לרחפן להתמודד עם קשיים קיימים. כל הפרטים

הרחפן Yuneec Typhoon H הוא הרחפן הראשון בעולם אשר משלב בתוכו את טכנולוגיית ה-RealSense שפותחה בישראל, באמצעותה יכול הרחפן למפות את הסביבה שלו, לעקוב בצורה עצמאית אחר עצמים אקראיים ולהימנע ממכשולים בדרכו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המצלמה שבתוכה יש את תוכנת ה-RealSense ומעבד atom של אינטל שמצליחים לנווט בצורה חכמה בין מכשולים ועצמים זרים בדרך של הרחפן. בזכות השילוב של המצלמות והחיישנים המיוחדים, המערכת לומדת את הסביבה וממפה אותה בתלת מימד, מזהה את כל המכשולים, ומנווטת בצורה בטוחה על מנת שלא להתנגש במכשולים.

כמובן שמדובר בהתקדמות משמעותית בהשוואה למערכות הקודמות שהיו מסוגלות לחלק מהביצועים הנ"ל ובצורה פחות מוצלחת, הודות לכל השיפורים המכשיר מסוגל לעומת קודמיו גם לשפר את יציבותו ולאפשר טיסה קרובה לקרקע בין מבנים או בתוכם גם כאשר קליטת חיישן הניווט (GPS) חלשה.

לסיכום, מטרת העל של הרחפנים הללו הם משלוחים לאנשים ברחפי אותה היבשת, כלומר בעוד זמן מסויים יחלו משלוחים ברחבי העולם להגיע בצורה כזו. לכן יש צורך והצדקה בכל הטכנולוגיה הזו, כדי שהמוצר יגיע בשלמותו ללקוח שהזמין מאמאזון או איביי או כל חברה שתתמוך בשירות הזה ובנוסף שהרחפן עצמו לא ייפגע.

תגובות