סאבסקרייב: זוג יוטיוברים ששווה להכיר. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: זוג יוטיוברים ששווה להכיר

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. החלטנו להביא לכם הפעם אחד מח"ול, ואחד איך לא - ישראלי

יוטיוב היא פלטפורמה פשוט טובה לעקוב אחרי כל מיני אנשים. קיימים ברשת החברתית הזו אנשים שהמקצוע שלהם הוא פשוט לעלות תכנים לרשת. השבוע: בפינה הבינלאומית - אלפי דייז, בפינה הישראלית - אריאלה אביר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אלפי דייז

היוטיובר הבריטי אלפי דייז פתח את ערוץ היוטיוב שלו PointlessBlog ביולי 2009, כשהיה בן 15 בלבד. הערוץ שלו עוסק בעיקר - בכיף. אתגרים מגניבים ומצחיקים, טאגים, שאלות ותשובות, סרטוני תגובה, שיחות עמוקות, שיתופי פעולה עם יוטיוברים אחרים, את הכול אפשר למצוא בערוץ של דייז.

בנוסף לערוץ הראשי של דייז יש לו שני ערוצים נוספים - ערוץ וולוגים (daily vlogs) וערוץ משחקים. בערוץ הוולוגים שלו, PointlessBlogVlogs, מעלה דייז וולוגים על בסיס יומי שבהם הוא מצלם את חייו, לעיתים קרובות יוטיוברים רבים נמצאים בוולוגים שלו וביניהם בעיקר בת זוגו, היוטיוברית זואי סאג שאיתה הוא התחיל לצאת בסוף שנת 2012. 

 

בערוץ המשחקים של דייז, PointlessBlogGames, תוכלו למצוא אותו משחק במשחקים כמו סימס ומיינקרפט, עונה על שאלונים של האתר BuzzFeed ועושה הרבה אתגרים שקשורים למשחקי מחשב. לפני כשמונה חודשים סימן דייז אבן דרך חשובה בקריירה שלו כשהוכנו והוצבו בובות שעווה שלו ושל בת זוגו באגף היוטיוב של מוזאון מאדם טוסו המפורסם שבלונדון. נכון להיום, לערוץ היוטיוב הראשי שלו יש יותר מ5 מיליון רשומים וקרוב ל400 מיליון צפיות.

אריאלה אביר

אוהבי הסדרות, הסרטים והחפירות הכיפיות, הערוץ של אריאלה אביר מושלם בשבילכם. אריאלה אביר פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Ariela Abir בדצמבר 2014. מבחינת מספרים הערוץ שלה עדיין קטן, יש לה רק 550 רשומים, אך בחודשים האחרונים היא צוברת תאוצה, ובצדק.

 

בין הסרטונים שלה תוכלו למצוא ביקורות ותיאוריות מעניינות על פרקים של הסדרה שקרניות קטנות, ביקורות והמלצות על סרטים, טאגים וסרטונים יותר אישיים, דעות שלה לגבי נושאים שונים ולפעמים גם וולוגים מהארץ ומחו"ל. היוטיוברית לירון תמיר המליצה על הערוץ של אריאלה באחד מסרטוניה האחרונים ואמרה ש"אריאלה היא אדירה ויש לה ערוץ ממש מגניב." ואנחנו ללא ספק מסכימים איתה.

תגובות