LG G5 SE: מי אמר שרק האחים הגדולים מוצלחים?. צילום: נבו טרבלסי

LG G5 SE: מי אמר שרק האחים הגדולים מוצלחים?

בדרך כלל כשיש מכשיר שיוצא בשביל להיות האח הקטן של דגם מוצלח, יש בו ליקויים ברורים. חברת LG הקוריאנית הוציאה את ה-G5 SE, ואנחנו מופתעים. ביקורת מכשיר

אנחנו רוצים שתכירו את האח הקטן של ה-G5 ויש מה לאהוב: ה-G5 SE דומה ל-G5, אבל פחות חזק ממנו מכיוון שבחברה רוצים להוציא מכשיר זול יותר. מהם השינויים במכשיר ולמה לדעתנו שווה לרכוש את המכשיר?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© נבו טרבלסי

קודם כל, הקופסה מעוצבת בדיוק כמו הקופסה של ה-G5, בסגנון מודלרי, זאת אומרת שצריך לשלוף את החלק התחתון בשביל לראות את תוכן הקופסה. בקופסה יש את המכשיר עצמו, אוזניות, תקן טעינה מסוג USB Type-C, תקע שתומך בטעינה מהירה וכל המסמכים שיש בדרך כלל.

אז בואו נדבר על המכשיר: ערכת השבבים של המכשיר היא Snapdragon 652, המעבדים במכשיר הם ארבע ליבות Cortex-A72 בתדר 1.8GHz וארבע ליבות Cortex-A53 בתדר 1.2GHz, המאיץ הגרפי הוא Adreno 510 וזיכרון עבודה של 3GB. המסך במכשיר עומד על 5.3 אינץ', רזולוציית 2560x1440, מוגן על ידי זכוכית גורילה גלאס ואחת התכונות של המסך, הוא שיש לו את הפיצ'ר Always On, זאת אומרת שהוא כל הזמן דולק ומציג לנו מה השעה. מערכת ההפעלה שעל המכשיר היא Android 6.0 Marshmallow והממשק הוא של LG, ה-UX 5.0.

© נבו טרבלסי

למכשיר יש נפח אחסון של 32GB בלבד, אך יש חריץ להרחבת זיכרון עד ל-2TB. את סוללת ה-2,800 מיליאפמר של המכשיר אי אפשר להטעין אלחוטית, אבל אפשר לשלוף אותה ולהחליף אותה במידת הצורך וזה נהדר. המצלמות האחוריות של המכשיר הן 16MP ו-8MP, יש מייצב תמונה, צילום הוידיאו על 4K כמובן והמצלמה הקדמית של הסלפי עומדת על 8MP. אחת הנקודות שאני יותר אהבתי במכשיר, אלו המצלמות שגורמות לי ליהנות ממש מחווית הצילום האיכותית. 

© נבו טרבלסי

חיישן טביעת האצבע של המכשיר עובד בצורה טובה, להבדיל מחיישן טבית האצבע של האייפון, שם אי אפשר להגיד מילה רעה אחת על החיישן. המכשיר עשוי ממתכת, שוקל 159 גרם ומידותיו הן 149.4x73.9x7.3 מ"מ. זהב, כסוף, ורוד וטיטניום - אלו הצבעים שהמכשיר מגיע בהם, והמחיר? המחיר הרשמי מהיבואן הוא 2,399 שקלים. 

© נבו טרבלסי

 

בסופו של דבר, מדובר על מכשיר בעל ביצועים נמוכים יותר מה-G5, אך ממש לא מאכזב. המכשיר עומד בגבורה בכל משימה שהעמדנו אותו, הוא נוח לאחזקה ולשימוש - ולכן זה גורם לנו לחשוב שלא פחות שווה לרכוש אותו מאשר את אחיו הגדול. 

המכשיר מקבל מאיתנו 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות