חברת ריקו משיקה את מצלמת ה-360 שלה בארץ!. צילום מסך מיוטיוב

חברת ריקו משיקה את מצלמת ה-360 שלה בארץ!

אם יצא לכם לאחרונה לשמוע על מצלמות 360 שמגיעות לארץ, שווה לכם להקשיב לזה: חברת ריקו משיקה בארץ את Theta S 360. כל הפרטים

אתם נמצאים עם הרבה חברים בקניון ואתם רוצים לעשות תמונה של כולם יחד. סלפי מן הסתם לא יתפוס את כולם ולבקש ממישהו שיצלם אתכם זה קצת מביך. בדיוק בשביל מצבים כאלו יש מצלמות 360 שיצלמו את כל הסביבה ואת כל החברים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

זאת הייתה סתם דוגמה קטנה, אבל לחברת ריקו יש קצת יותר ציפיות מהמצלמה: הרבה מעבר לתמונות יחידות שאפשר להפיק עם המצלמה, אתם יכולים לצלם וידיאו באיכות FULL HD גם כן, ב-360 מעלות, אופקית ואנכית.

דוגמה לסרטון של 360 מעלות
 

למצלמה יש 2 עדשות קמורות של 12 מגה פיקסלים ובכך אפשר באמת לראות את כל מה שמתרחש מסביב. מה שטוב במצלמה הזו, הרבה מעבר לאיכות טובה של תמונות, הוא שיש זיכרון פנימי שך 8GB ובכך אפשר לשמור דברים על המצלמה ולא להעביר הכל. אם אתם רוצים לעשות צילום רציף, אתם יכולים להגיע עד 25 דקות. עם המצלמה תקבלו כבל USB, נרתיק רך וחוברות הפעלה שיסבירו לכם את כל הדרך. במצלמה יש אפשרות לשלוט ברגישות לאור (ISO) ויש צילומי תקריב ממרחק של עד 10 ס"מ.

את התמונות והסרטונים שאתם מפיקים, אתם תוכלו להעביר להעלות לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, כך לפי החברה. המחיר של המצלמה קצת גבוה, 1,900 שקלים חדשים לטובת המצלמה שלהם. אפשר להשיג את המצלמה בחנויות הצילום המובחרות ברחבי הארץ, ובדיוטי פרי.

© יחצ
תגובות