ברלין 2016: חברת סוני משיקה שני מכשירים חדשים. צילום מסך מיוטיוב

ברלין 2016: חברת סוני משיקה שני מכשירים חדשים

סוני משיקה שני דגמי סמארטפונים חדשים ושמם Xperia XZ וה- Xperia X Compact ומציגה טכנולוגית צילום חדשה וייחודית

חברת סוני משיקה שני דגמים חדשים ושמם Xperia XZ וה- Xperia X Compact. גודל הXZ הינו 5.2 אינצ' ואילו גודל דגם הקומפקט עומד על 4.6 אינצ'. אחד מהפיצ'רים הבולטים הוא במצלמה עליה סוני שמה את הדגש בדגמים הללו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

טכנולוגיית צילום התמונה המשולשת, הייחודית למכשירים הנ"ל כוללת 2 חיישנים נוספים במצלמת הסמארטפון: חיישן לייזר לפוקוס אוטומטי ואינפרא אדום להפקת תמונה בצבעים טבעיים בכל מצב צילום. טכנולוגיית צילום התמונה המשולשת כוללת את חיישן ה- Exmor RS™ המקורי של Sony לסמארטפונים, המספק שילוב רב עוצמה של צילום עם Predictive Hybrid AF, המסוגל לחזות מראש עצמים בתנועה ולעקוב אחריהם, לצילום חד גם בתנועה.

 

לאלו נוסף חיישן לייזר לפוקוס אוטומטי לצילום תמונות ללא טשטוש גם בתנאים בעייתיים של תאורה חלשה. בנוסף, הודות לחיישן אינפרא אדום, יודעת המצלמה להפיק תמונה בצבעים טבעיים בכל מצב צילום ובכל סוגי התאורה. המצלמה הראשית, 23 מגה-פיקסל, מאפשרת לא רק צילומים ברורים וחדים, אלא צילומים במהירות הבזק, המצלמה עוברת ממצב המתנה למצב צילום תוך 0.6 שניות בלבד. המצלמה הקדמית, 13 מגה-פיקסל, מיועדת לסלפי מושלם (כמות מגה פיקסלים אשר אינה נמצאת אפילו במצלמה האחורית בחלק מהמכשירים המובילים בשוק).

צילום וידאו ברגעים מיוחדים ושיתופו במדיה החברתית, הפכו לפופולריים יותר מאי-פעם. הסמארטפונים כוללים פיתוח משמעותי בתחום ייצוב התמונה ממצלמות הווידיאו ®Handycam של Sony בעלות ™SteadyShot עם מצב פעיל חכם.

sony xperia X compact
sony xperia X compact © יחצ

תכונות נוספות

פיצ'ר חדש הוא ה- battery care אשר מייעל את השימוש בסוללה ומקטין בערך בחצי את הצריכה. התכונה Xperia, Tips-Xperia, מזהה את הרגלי המשתמש ומציעה המלצות מותאמות אישית המאפשרות חוויות שימוש טובה יותר. לעומתה, תכונת ה- Smart Cleaner ממקסמת את הביצועים. בהתבסס על לימוד השימוש בהן, באופן זה, ניתן להשיג ביצועים אופטימליים בכל עת.

sony xperia XZ
sony xperia XZ © יחצ

בנוסף, הסמארטפונים בעלי עיצוב יוקרתי המתאים לכף היד. Xperia XZ עם מסך 5.2 אינצ' גב מתכת ומשטח קמור, וה- Xperia X compact עם מסך HD בגודל 4.6 אינצ' ומשטח קמור שהופך אותו לנוח במיוחד לאחיזה ואידיאלי להפעלה ביד אחת. לשני המכשירים יש חיישן טביעת אצבע הממוקם על דופן המכשיר ולא בקדמה או בחלקו האחורי.

 
תגובות