איך לומדים למבחנים בצורה הכי טובה שאפשר? ברשת!.

איך לומדים למבחנים בצורה הכי טובה שאפשר? ברשת!

יש לכם מבחן בקרוב ואתם חייבים ללמוד - איך אתם עושים את זה בצורה הכי יעילה? הנה לכם כמה אתרים שמסכמים מלא חומר ועלולים לעזור לכם לקבל את ה-100 הבא

כשההורים שלנו היו ילדים הם היו צריכים ללכת לספריה כדי להכין עבודות, לחפש חומר וכדי לסכם את החומר. אנחנו? אנחנו, נשתמש בטכנולוגיה שכרגיל מגיעה כדי להקל ולעזור לנו. בדור ה-Y, כדי ללמוד למבחנים, הבחנים ולהגיש עבודות אנחנו נפתח את המחשב וניכנס לאתרים הנכונים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Yschool

לאתר נדרשת הרשמה קצרה הכוללת מילוי פרטים בסיסים. באתר ניתן למצוא סרטוני לימוד על כל הנושאים גם לתלמידי חטיבות הביניים וגם לתלמידים הניגשים לבגרות, אבל רוב הסרטונים באתר דורשים תשלום מנוי צפייה. ישנם גם סרטונים חינמיים ברוב הנושאים. האתר מעודכן וכבר יש בו סיכומים לתוכנית החדשה בהיסטוריה.

מלומד

אז האתר מיועד ללימודי מתמטיקה בלבד ואין צורך ברישום. האתר מיועד לתלמידי חטיבות הביניים ובעיקר לניגשים לבגרות. בשביל שיהיה לכם יותר נוח ללמוד, האתר מחולק לפי יחידות לימוד ונושאים. באתר זה קיים מבחר גדול של סרטונים חינמיים אך גם באתר זה ישנם סרטוני לימוד בתשלום. האתר מעוצב בצורה פשוטה וקלה לתפעול.

Emath

כמו הקודם, גם האתר הזה מיועד ללימודי המתמטיקה והכנה לבגרויות. בשביל לראות את התכנים אין צורך להירשם, אך בשביל להגיב בצורה נורמלית מפורומים כדאי להירשם. באתר ישנן הרבה אופציות ללמידה: סיכומים, פתרון בגרויות, פורום ושאילת שאלות ובנוסף אופציה של סרטוני לימוד בתשלום. 

המחדד

מדובר בפורום מבית ערוץ לוגי, שאפשר לשאול בו שאלות ולקבל מענה מאותם התלמידים מאותה שכבת הגיל. בשלב ההרצה הראשוני משתתפות בפורום גם מורות במענה על שאלות התלמידים כדי לייצר מאגר תשובות יציב וכן הנעת השיח ביניהם. את התשובות התלמידים יכולים לדרג ובכך לסמן לשואל מהי התשובה המיטבית ביותר. "המחדד" מחלק את תחומי הלימוד לפי שכבות גיל כאשר שלכל שכבה יש את תחומי העניין הנלמדים בה. לתלמידים קיימת האפשרות להעלות שאלות בכל זמן נתון במקצועות השונים.

תגובות