סאבסקרייב: דניאל קרולין וליאור בוכנר. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: דניאל קרולין וליאור בוכנר

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - דניאל קרולין וליאור בוכנר

דניאל קרולין

דניאל קרולין פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Danielle Carolan ביוני 2010. דניאל, שתהיה בת 18 רק בספטמבר, מחזיקה במספר מכובד של יותר מ250 אלף רשומים. הערוץ שלה עוסק בביוטי ואופנה אבל בחודשים האחרונים היא הרחיבה את התכנים שלה והתחילה להעלות גם וולוגים שבועיים, סרטוני עצות בכל מיני תחומים וסרטונים על קבלה ואהבה עצמית.

 

דניאל אומנם יחסית צעירה, אך הערוץ שלה הוא ללא ספק ערוץ מצוין ואיכותי. הסרטונים שלה מעוררי השראה ומהנים. אם אתם בתקופה לחוצה (1 בספטמבר מישהו?) קחו לכם כמה דקות ותצפו בסרטונים שלה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ליאור בוכנר

ליאור בוכנר, בין הגיימרים המובילים בישראל, פתח את ערוץ היוטיוב שלו NonStopGaming באוקטובר 2013. לערוץ של ליאור יש כמעט 80 אלף רשומים. מספר מאוד מרשים לערוץ יוטיוב ישראלי. הוא מעלה סרטוני גיימינג למשחקים כמו GTA V, Call of duty ,Rocket League וThe forest

 

אין הרבה ערוצים ישראלים שעוסקים בגיימינג ברמה, והערוץ של ליאור הוא ללא ספק ערוץ גיימינג טוב. הוא מלווה את הסרטונים שלו בוויסאובר מצחיק ומעשיר ובאפקטים די פשוטים שתורמים לסרטונים. ליאור צעיר, מרענן ונראה שלו ולערוץ שלו מצפה עתיד די מבטיח.

 
תגובות