חדשות מה-IFA: צמצם רחב וטאבלט עם חווית סאונד. צילום מסך מיוטיוב

חדשות מה-IFA: צמצם רחב וטאבלט עם חווית סאונד

חברת Huawei הציגה בסוף השבוע את דגמי הסמארטפונים החדשים שלה ואת הטאבלט החדש שלה בתערוכת ה- IFA 2016 אשר מתקיימת בברלין. כל הפרטים

תערוכת ה-IFA השנתית החלה בסוף השבוע, ובין הראשונות לחשוף מוצרים חדשים הייתה חברת Huawei הסינית שחשפה את הטאבלט החדש שלה ואת סדרת הסמארטפונים החדשה שלה. סדרת הסמארטפונים החדשה תקרא בשם NOVA ובה שני דגמים, Huawei Nova והדגם המוגדל, ה- Huawei Nova plus.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הדגם הקטן יותר יגיע בגודל של 5 אינצ' עם מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 12 מגה פיקסל, ובנוסף, המצלמה האחורית מגיעה עם צמצם רחב יותר וחיישן המאפשרים לצלם בתאורה חדשה ובנוסף לכך, הסמארטפון יגיע עם חיישן טביעת אצבע אשר יהיה בגב המכשיר. דגם זה יגיע בצבעים אפור, כסף, זהב וורוד ועם זיכרון של 32 ג'יגה-בייט.

© צילום מסך מיוטיוב

לאחר שהציגה את הדגם המוקטן, עברה החברה להציג את הדגם המוגדל, ה- Huawei Nova plus. דגם זה יגיע בגודל של 5.5 אינצ' ובסוללה גדולה יותר שתאפשר שימוש רב יותר בסמארטפון. בנוסף, המצלמה הקדמית תגיע עם 8 מגה פיקסל והאחורית עם 16 מגה פיקסל. המצלמה של דגם הפלוס תוכל לצלם באיכות 4K ומצוידת בחיישן טביעת אצבע תלת ממדי של הדור הבא. דגם הפלוס יגיע בצבעים אפור, כסף, זהב וורוד ועם זיכרון של 32 ג'יגה-בייט.

בנוסף, סדרת המכשירים כוללת את מצבי Make-up 2.0 ו-Beauty Mode 3.0 המיישמים אפקטים קוסמטיים ופילטרים מחליקי עור בכדי ליצור תמונות עוד יותר מחמיאות. Huawei Nova יעלה 399 אירו (1,676 ש"ח) ודגם הפלוס שלו יעלה 429 אירו (1,802 ש"ח), והם יהיו זמינים לרכישה החל מאוקטובר הקרוב ב-50 מדינות ולאחר מכן יושקו במדינות נוספות.

© צילום מסך מיוטיוב

לאחר שהציגה את סדרת הסמארפונים החדשה שלה, חברת וואווי בשיתוף עם חברת Harman Kardon, הציגה את הטאבלט החדש שלה, ה- Huawei MediaPad M3, שיגיע עם מסך של 8.4 אינצ' ועם טכנולוגיית ClariVu 3.0 המספקת בהירות וחדות משופרות ומסננת אור כחול ומזיק על מנת להקל על העיניים. 2 המצלמות, הקדמית והאחורית יגיעו עם 8 מגה פיקסל והמכשיר יגיע בנוסף עם חיישן טביעת אצבע. שיתוף הפעולה עם חברת Harman Kardon משלב את המומחיות של שני המותגים המאפשרת לספק את חוויית הסאונד העוצמתית ביותר בטאבלט החדש. צבעי הטאבלט הם זהב וכסף ויגיעו עם זיכרון של 32 ג'יגה-בייט ו-64 ג'יגה-בייט. המחיר ינוע בין 349 ל-449 אירו (1,466-1,866 ש"ח).

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות