LG החדש: סאונד צילום משופר ואופציית סלפי מיוחדת. צילום: יחצ LG

LG החדש: סאונד צילום משופר ואופציית סלפי מיוחדת

חברת LG חשפה את הסמארטפון הכי חדשני מסדרת V, ומה כבר אפשר לחדש בסמארטפונים שיצאו בתקופה האחרונה? מסתבר שיש כמה חידושים שווים במיוחד

חברת LG חשפה בימים האחרונים את המכשיר החדש שלה, ה-V20, ממשיך סדרת ה-V. עם מפרט די מוצלח, המכשיר החדש מצליח לעניין את כולנו. אז מה מתחבא בתוך המכשיר?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כך הוא נראה
כך המכשיר נראה © יח"צ LG

הסמארטפון החדש נתמך במעבד Snapdragon 820 ומציג לנו מייצב וידאו 2.0. הוא משתמש בטכנולוגיית ייצוב התמונה של Qualcomm (EIS) 3.0, בשביל צילום וידאו חד יותר, באמצעות נטרול רעידות בצילום. המסך בגודל של 5.7 אינץ', עם בהירות כפולה ופונט גדול ב-50% מ-V10, המסך המשני שהוצג לראשונה בדגם V10 השתפר נפלאות ברמת הנראות. התצוגה הקטנה יותר, שנמצאת מעל התצוגה המרכזית, מאפשרת לכם, המשתמשים, לצפות בקלות בהתראות והודעות, גם מחוץ לבית - במבט מהיר וחטוף. בנוסף, בעזרת מאפיין ההודעות המורחב, נוכל להגדיל את ההודעות הנכנסות ע"י הקשה על כפתור במסך המשני ובכך לקרוא הודעות ארוכות יותר במהירות.

© יח"צ LG

הסאונד שמוקלט בצילום הוידאו, יינתן להקלטה באיכות Hi-Fi. המשתמשים יוכלו לשלוט ידנית בהגדרות הסאונד כדי ללטש את האיכות לכדי שלמות, באמצעות אופציות כמו Low Cut Filter, שמסיר קולות רקע בלתי רצויים וה-Limiter, שדרכו ניתן להגדיר את מכשיר ההקלטה. LCF מסיר את רעשי הרקע, בעוד ה-Limiter מתמקד ברעשים הספציפיים, אותם תרצו להקליט. עם Studio Mode, השליטה על הסאונד מעולם לא הייתה קלה יותר - שליטה ידנית בעזרת לחצנים קלים לשימוש, הדומים לאלה שנמצאים במצלמות וידאו באיכות גבוהה מאוד, תיתן לכם איכות עם מינימום השקעה וזמן.

© יח"צ LG

יכולות הזווית הרחבה של המצלמות - מקדימה ומאחור - תופסות תמונות עם יותר רקע, כך שהמשתמשים מקבלים יותר בכל פריים. שום פרט, אפילו לא הקטן ביותר, נותר מחוץ לתמונה. מצלמת ה-5 מגה-פיקסל הקדמית, שלה עדשת 135 מעלות - מושלמת עבור צילום תמונות בעלות נוף מרהיב או בתוך אצטדיון ענקי. העינית הגדולה של העדשה הסטנדרטית לוכדת תמונות חדות ב-16 מגה-פיקסל וכ-75 מעלות.

מצב הצילום האוטומטי במצלמה הקדמית, בשילוב עם מאפיין זיהוי הפנים, ייתן לכם סלפי מוצלח - כל מה שתצטרכו לעשות, הוא לחייך ולהיות מוכנים. לכן, אין שום צורך בלחיצה על מקש הצילום, מה שמוסיף לרעידות ומגביר את הסבירות לכך שהתמונה תצא מטושטשת.

© יח"צ LG

הסמארטפון הוא גם הראשון בעולם שמושק עם גרסת האנדרואיד החדשה - Android 7.0 Nougat. המכשיר מאפשר ריבוי חלונות באמצעות מסך מפוצל - הצגת שני יישומים בו זמנית, תוך אפשור של גרירת טקסט, תמונות וקבצים מאחד היישומים לאחר. המכשיר הוא הראשון שמציג את אפליקציות Google's In. מצב החיפוש החדש של אפליקציית גוגל למסייע למשתמשים במציאת תוכן לא רק מתוך יישומים מובנים הכוללים אנשי קשר, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט ותמונות, אלא גם מיישומים שהותקנו על ידיכם.

© יח"צ LG

הסמארטפון יהיה זמין בקוריאה החל מהחודש הבא ולאחר מכן באזורים האחרים. מידע לגבי שווקים אחרים ותאריכי השקה יוכרז מקומית בשבועות הקרובים.

תגובות