אירוע היזמות WOW 2016 מגיע לטכניון. צילום: צילום מסך מפייסבוק

אירוע היזמות WOW 2016 מגיע לטכניון

מכירים את החבר עם הרעיון הגאוני, אבל הוא לא עושה עם זה שום דבר? אירוע שלם שקורא לבני נוער ומעודד אותם למצוא את הכישרונות המיוחדים שלהם, להשקיע וליזום בהם. כל הפרטים

חלק נכבד מבני הנוער כיום מחפש ליזום ולהשתתף בכל מיני פרויקטים שונים. אירוע WOW בא לתת השראה לבני נוער לצאת ולמצוא את הכישרונות המיוחדים שלהם ולממש את הרעיונות שעולים להם. זו שנה שנייה שהאירוע הזה מתרחש והפעם בטכניון.

 עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אירוע ה-WOW הוא בסגנון ה-WOW Talks, כלומר לכל אחד מבין הדוברים יש כמה דקות לספר את סיפור ההצלחה שלו ולסיים עם שאלה. האירוע יתקיים ב-27.9 בטכניון בחיפה, בין השעות 15:30-18:30. האירוע מתחלק לשני חלקים: חלק ראשון כולל הרצאות קצרות מיזמים ופעילים חברתיים, קטעי ספוקן וורד ומוזיקה. החלק השני כולל תערוכות טכנולוגיות ובין היתר יהיו שם דוכנים שונים של רובוטיקה, יזמים שונים ומציאות מדומה. האירוע בשיתוף משרד הכלכלה, רשת אורט ומייקרוסופט וישתתפו בו כ-700 בני נוער מרחבי הארץ.

מי ידבר באירוע? רואי מימרן, בן לשתי אבות, נלחם בהומופוביה בישראל. בתחום התקשורת הביאו את מתן זהבי, מגיש ועורך בקול ישראל ובחינוכית. נבו חרט - אמו נפטרה מסרטן השד, פועל להעלאת המודעות לסרטן השד. דניאלה גיגי מקדמת גיוס של ילדי חינוך מיוחד לצה"ל. ארז טפר, פעיל במערכת החינוך הארצית ויוזם שינויים לחידושה. 

את אלומה משולמי אנחנו כבר מכירים משווה לעקוב, היא מעצבת וצלמת והיא עזבה את בית הספר לטובת עיסוקיה הרבים. בנוסף, נראה שם את טל רוכמן, דיג'יי בעל שם עולמי מאשדוד. לא רק זה, אורחים מיוחדים יגיעו כמו גל שטיגליץ, מייסד WOW Talks העולמית וחנן יזדי, יו"ר מועצת התלמידים. באירוע נראה כמו את טל רוכמן (סקס ווילס) יתקלט, יהיה ספוקן וורד (קטע שירה מדוברת) ומשחק אינטראקטיבי עם הקהל. חוץ מהפעילות על הבמה, יהיו באירוע דוכנים של רובוטים, סטרטאפים צעירים, מוזיקה, מציאות מדומה ואוכל.

"זו כבר שנה שנייה שאנו מפיקים את האירוע ואפשר לקרוא לזה כבר מסורת. אנו מכוונים לאירוע אחד בשנה לפחות בשנים הקרובות ואולי גם כמה אירועים קטנים יותר במהלך השנה. המטרה הסופית היא לקדם את היזמות הצעירה בישראל ולגרום לבני נועם ליזום וליצור בתחומים שהם הכי מוכשרים בנם והם הכי אוהבים אותם".

תגובות