וואווי משיקה: מכשירי ה- P9 PLUS וה- P9 LITE. יחצ

וואווי משיקה: מכשירי ה- P9 PLUS וה- P9 LITE

אחת החברות השולטות כרגע בשוק הסארטפונים וואווי השיקה היום שני סמארטפונים חדשים בישראל בסדרת ה- P9, ה- P9 PLUS וה- P9 LITE. מה חדש?

אחת משלוש החברות השולטות כיום בתעשיית הטכנולוגיה, חברת וואווי הסינית, משיקה היום (ד') בישראל שני סמארטפונים חדשים בסדרת ה- P9. הסמארטפונים נקראים P9 PLUS ו- P9 LITE וימשיכו את העקרונות המרכזיים של הסדרה, כשהבולט ביניהם הוא 2 מצלמות אחוריות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

P9 PLUS

המכשיר הראשון, ה- P9 PLUS, מציע גרסה משודרגת לP9 שהושק במאי האחרון. יש לו מסך מסוג AMOLED FHD בגודל 5.5 אינץ'. המעבד שלו הוא Kirin 955 2.5GHz 64-bit ARM-base והוא מגיע עם סוללה עם קיבולת של 3400mAh. כמו ה- P9, הוא מגיע עם אנטנה משולשת שמאפשרת חיבור רציף לאינטרנט ומגבילה את הגישה של גורמים חיצוניים למידע בטלפון כך שהפרטיות של המשתמש גבוהה יותר. הזיכרון המהיר עומד על 4 ג'יגה-בייט RAM והזיכרון הקשיח עומד על 64 ג'יגה-בייט.

גם מכשיר זה וגם ה- P9 מיוצרים עם שיתוף פעולה של וואווי עם יצרנית המצלמות Leica Camera AG ושניהם מציעים מערכת איכות צילום מקצועית המורכבת משתי מצלמות בהן העדשות האופטיות של לייקה הידועות ברמת הדיוק ולכידת הפרטים. הסמארטפון שומר על עיצוב מינימליסטי שמאפיין גם את ה- P9 ומיוצר מזכוכית באיכות גבוהה ברמת D2.5 ואלומיניום מהסוג המשמש את יצרניות המטוסים.

ה- P9 PLUS יימכר ברשת פלאפון ובשוק הפתוח במחיר של 2,999 ש"ח בצבעים זהב וכסף החל מה- 16 באוקטובר.

משפחת P9© יחצ

P9 LITE

מכשיר זה הינו גרסה קצת יותר פשוטה של הסדרה הנחשקת. הוא דומה ל- P9 PLUS, רק עם מסך בגודל 5.2 אינץ', חיישן טביעת אצבע מובנה, 2 ג'יגה-בייט זיכרון מהיר RAM, זיכרון קשיח של 16 ג'יגה-בייט וקיבולת סוללה של 3000mAh. הוא יימכר ברשת הוט מובייל ובשוק הפתוח במחיר של 1,599 ש"ח בצבעים שחור ולבן, גם הוא החל מה- 16 באוקטובר.

עם ההשקה ישנם גם מבצעים. ברכישת P9 PLUS או P9 תוכלו לקבל גם טאבלט HUAWEI T1 במחיר של 99 ש"ח, וברכישת ה- P9 LITE תוכלו לקבל מגן אחורי ומגן זכוכית במתנה (שניהם ביחד בשווי 199 ש"ח).

קובי כליף, מנכ"ל HUAWEI ישראל מסר: "לאור הצלחת מכשיר ה- P9 בישראל ובעולם, אנחנו שמחים להשיק דגמים נוספים במשפחה, עם דגם הפרימיום P9 PLUS הכולל זיכרון עבודה מוגדל, סוללה גדולה יותר, מסך גדול וחווית הצילום הטובה ביותר באמצעות הסמארטפון" ומוסיף כי "מכשיר ה- P9 LITE ממכשירי קטגוריית הביניים עם חיישן טביעת אצבע, מצלמה 13MP וסוללה איכותית. HUAWEI רואה את ישראל כיעד אסטרטגי ומרכזי מבין עשרות המדינות בהן פועלת החברה ותמשיך להשקיע משאבים, רעיוניים ותקציבים." 

תגובות