צעד וחצי לתהילה: מה חשבנו על NBA 2K17. צילום מסך מיוטיוב

צעד וחצי לתהילה: מה חשבנו על NBA 2K17

מותג משחק הכדורסל הענקי והמוכר חוזר ובגדול עם משחק חדש שנושא את השם NBA 2K17. ניסינו אותו ויש לנו כמה מסקנות. מה חשבנו עליו? כל הפרטים

מותג הכדורסל הענק חוזר עם משחק חדש בשם "NBA 2K17". ועכשיו בכנות, בהתחלה, כשניסיתי את המשחק הזה, שכולו דוגמא ומופת למשחק ספורט מאומץ, לא התלהבתי. בכלל. אני מסוג האנשים שיעדיפו ספרים על כדורגל ומשחקי וידאו על כדורסל או כל ספורט אחר, אבל כשהתחלתי להיכנס לנעליו של שחקן כדורסל צעיר ומיומן, התחלתי להתלהב מכל זריקה, מכל חסימה וחטיפה ומכל סל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

NBA 2K17 מכניס אתכם למשחק מנקודת מבטו של שחקן צעיר ומיומן, שמעוצב כרצונכם ועולה בשלבים עד לתהילת עולם. המשחק נותן לכם לשנות את צבע עורו, שיערו ועיניו של השחקן, כמו גם את הגובה, מסת השרירים, עמדת השחקן ומגיע עד כדי השארת החלטת המספר שיתנוסס על החולצה, בידיכם.

בתור הכדורסלן הצעיר, אתם צריכים לבחור לאיזה קולג' (AKA מכללה) אתם נרשמים, מתוך 6 אפשרויות. האפשרות לא משנה דבר חוץ מצבע החולצה, הסמל והשם של הקבוצה.

טריילר friction - יוטיוב
 

בקיצור, המשחק הזה, שפותח בצורה מדהימה, מראה לנו את משחק הכדורסל בפנים שונות לחלוטין - אמיתיות ומלהיבות. בצד השלילי, שאני מאמין יש בו רק דבר אחד, ההגאים של המשחק אינם מוסברים במפורש. לא מופיעה לכם שום שורת טקסט בסגנון של X - pass.

המשחק הזה מקבל מאיתנו 9 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות