סנאפצ'ט: השם החדש של החברה ומשקפי שמש חדשים. צילום מסך מיוטיוב

סנאפצ'ט: השם החדש של החברה ומשקפי שמש חדשים

הרשת החברתית סנאפצ'ט, הודיעה על משקפי השמש החדשים שלה Spectacles ועל שינוי שמה של החברה. מה השם החדש? כל הפרטים

לפני כמה ימים (ש') חשפה סנאפצ'ט לראשונה את משקפי השמש הראשונות מסוגן של החברה הנקראות Spectacles. משקפי השמש מגיעים עם מצלמת וידיאו מובנת המתחברת לאפליקציית הסנאפצ'ט בסמארטפון שלכם כאשר הסרטונים שצילמתם ישמרו ב-Memories שלכם באפליקציה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Spectacles עובדים דרך Wi-Fi או דרך בלוטות'. כדי לצלם סרטונים באמצעות ה- Spectacles תצטרכו ללחוץ על כפתור הנמצא בצידה השמאלית של המשקפיים, מקסימום זמן הצילום הוא 10 שניות בלבד ואחרי זה הסרטון ישמר בתיקיית ה-Memories שבאפליקציית SnapChat כדי שלאחר מכן תוכלו לעלות אותם ל"סטורי" שלכם. בנוסף, ה– Spectacles מגיעים עם קופסא לשמירת המשקפיים ולהטענתם אלחוטית.

© צילום מסך מיוטיוב

Spectacles מגיעים בשלושה צבעים: שחור, כחול ואדום, ולפי סנאפצ'אט, המצלמה בתוך משקפי השמש היא אחת מבין המצלמות הקטנות ביותר בעולם. כעת אין ל–  Spectacles תאריך הגעה לשוק ומכירתם לקהל הרחב, אבל כבר הוגדר מחירם שעומד על 130 דולרים.

ביי ביי SnapChat, שלום Snap Inc..

בעת הצגת Spectacles הודיעה חברת סנאפצ'ט שמעתה היא תיקרא Snap Inc. בגלל הוספת משקפי השמש למוצרי החברה היא התחילה להגדיר את עצמה כ"חברת צילום". אבל שם הרשת החברתית שאותה מפעילה החברה תישאר בשמה המקורי, סנאפצ'ט.  

תגובות