"הכי מתאים לבני נוער": LG משיקה בישראל את ה-V20. צילום: אופיר נצר

"הכי מתאים לבני נוער": LG משיקה בישראל את ה-V20

חודש לאחר שהוצג בסן פרנסיסקו, חברת LG משיקה בישראל את ה-V20. כמה הוא עולה והאם הוא מתאים לבני נוער?

חודש לאחר שהציגה אותו בסן פרנסיסקו, חברת LG השיקה היום את ה-V20 במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר בתל אביב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

השקת מכשיר LG V-20. כתב: עמית לגו | צילום ועריכה: אופיר נצר
 

המכשיר מגיע עם עיצוב מתכתי, הפעם ללא תמיכה במודולים אותם הציגה החברה עם ה-G5. עם זאת, אל ג'י לא וויתרה והציגה מכניזם חדש שיאפשר למשתמשים להחליף את סוללת המכשיר במהירות, זאת בנוסף לשדרוג משמעותי באיכות הבנייה שלו, כך שיוכל לעמוד גם בנפילות חוזרות מגובה של כ-1.2 מטרים.

מעבר לכך, המכשיר כולל את אחד המפרטים החזקים ביותר בשוק. הוא מגיע עם מעבד מרובע ליבות מסוג Snapdragon 820, כאשר זוג ליבות מוקצות לביצועים במהירות 2.15GHz וזוג במהירות 1.6GHz. כמו כן, הוא מגיע עם המעבד הגרפי Adreno 530, זיכרון ראם בנפח 4 ג'יגה, ו-64 ג'יגה של זיכרון פנימי.

מסך משני מעל למסך הראשי
מסך משני מעל למסך הראשי © צילום: אופיר נצר

מכשירי סדרת ה-V של החברה ידועים במסך המשני שלהם, הנמצא בדיוק מעל המסך הראשי. כך, גם ה-V20 כולל מסך ראשי בגודל 5.7 אינץ' וברזולוציית 2K, ובדיוק מעליו ממוקם מסך קטן יותר בגודל 2.1 אינץ' וברזולוציית 160x1040. בנוסף, המכשיר כולל DAC 32Bit מבית ESS אשר נועד לסנן את רעשי הרקע בכ-50 אחוזים ולאפשר הקלטה ושמיעה באיכות סאונד גבוהה.

מערך הצילום במכשיר כולל זוג מצלמות אחוריות עם ייצוב תמונה אופטי (OIS), האחת 8 מגה-פיקסל והשנייה 16 מגה-פיקסל, כאשר זו עם ה-8 מגה פיקסל תצלם בזווית רחבה של 130 מעלות, ממש כמו ב-G5. המצלמה הקדמית גם היא קיבלה שדרוג ל-5 מגה-פיקסל וצילום בזווית רחבה של 120 מעלות. המכשיר מגיע בנוסף עם סוללה בנפח 3200 מיליאמפר ועם מערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל, אנדרואיד 7 נוגט.

אביזרים המגיעים בהזמנה המוקדמת של ה-V20
אביזרים המגיעים בהזמנה המוקדמת של ה-V20 © צילום: אופיר נצר

המכשיר, שיגיע בצבעים שחור וכסוף, יהיה זמין לרכישה בחנויות ב-6 בנובמבר ומחירו יחל ב-3400 ש"ח, כאשר המחיר הסופי יקבע על ידי החנויות הפרטיות ורשתות השיווק. המכירה המוקדמת כבר החלה ותמשיך עד ה-5 בנובמבר. אלו שירשמו למכירה המוקדמת יקבלו בנוסף מצלמת 360, מארז עמיד למים, משקפי VR ורמקול מסוג LG Flow P7 בשווי כולל של 2500 ש"ח. מעבר לכך, כל רוכשי המכשיר בחודש נובמבר יקבלו את מצלמת ה-360 ומשקפי VR בשווי כולל של 1500 ש"ח.

תגיות
תגובות