לייב בלוגינג: אפל משיקה את המקבוקים החדשים. צילום מסך מהשידור

לייב בלוגינג: אפל משיקה את המקבוקים החדשים

היום נערך אירוע השקה של חברת אפל בו היא צפויה להציג את המקבוקים (מחשבים) הבאים תחת המותג שלה ואולי עוד כמה הפתעות. הישארו איתנו עם עדכונים בלייב

הערב (ה') ב20:00 לפי שעון ישראל, חברת אפל צפויה להציג את המקבוקים (מחשבים) החדשים שלהוכנראה עוד כמה הפתעות. רצינו כמובן להשאיר אתכם מעודכנים בלייב בכל הנעשה באירוע ולכן נעדכן אתכם בזמן אמת בכל המידע המוצג בהשקה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

רוצים להשאר מעודכנים? איך המקבוקים יראו? מה חדש ואילו הפתעות טמונות בהם? עשו רענן (F5) כל מספר דקות כדי לראות את כל העדכונים החדשים שמוצגים באירוע הרשמי.

עוד מעט מתחיל
עוד מעט מתחיל © צילום מסך מהשידור

מתחילים

אפל החליטה להתחיל את האירוע עם כמה גאוות באייפון האחרון, אייפון 7, שהושק לפני חודש. הוצגו כמה תמונות שצולמו על ידי הטלפון שיש בו מצלמה שהיא אחת הטובות בשוק וגם כמה סטטיסטיקות על הiOS 10 שאומרות שכבר 60 אחוזים מהאייפונים כבר עם מערכת ההפעלה החדשה שגם היא הושקה לא מזמן.

© צילום מסך מהשידור
macbook2
macbook2 © צילום מסך מהשידור

Apple TV וטוויטר

אפל ממשיכה עם אפל טיוי עם ההכרזה "עתיד הטלוויזיות הוא אפליקציות". יצאו כבר מעל ל- 8,000 אפליקציות לאפל טיוי מכל הקטגוריות. בנוסף, תוך כדי צפייה בטלויזיה תוכלו דרך הטלויזיה לשתף ולראות בטוויטר ציוצים הקשורים לערוץ הספציפי בו אתם צופים. וגם, סירי תוכל לעזור לכם לעבור בין האפליקציות בטלוויזיה.

© צילום מסך מהשידור

עם זאת, יוצאת אפליקציה חדשה שנקראת "TV" שתהיה זמינה כבר בדצמבר הקרוב. בה תוכלו לצפות בתכנים של אפל טיוי הכוללים סרטים, סדרות ותוכניות בלי סוף אפילו דרך האייפון ושאר המכשירים של אפל כולל אייפד תוך שניות ספורות בלבד. יתרה מכך, סירי יכולה להפעיל לכם את הפרק האחרון ואפילו את הנקודה הספציפית שבה הייתם בפעם האחרונה בכל סדרה או סרט וגם למצוא באיזו אפליקציה יש תוכן מסוים שאותו תרצו כמו משחק ספורט מסוים ולהעביר אתכם אליו מיד.

© צילום מסך מהשידור

ועכשיו לMacbook Pro

במטרה לשפר את סירי בכל המכשירים של אפל, לסירי יהיו אפשרויות רבות יותר הכוללות אפילו חיפוש קבצים בכונן הקשיח שלכם. בנוסף לכך, חוגגים השבוע 25 שנה ליציאת המחשב הנייד הראשון של אפל. ואפל גם מראה לנו את כל המחשבים הניידים שלה מכל הזמנים בסרטון מיוחד.

© צילום מסך מהשידור

ועכשיו למקבוק פרו החדש. או בעצם מקבוקים חדשים. הוכרזו 2 מקבוקים פרו חדשים. הראשון עם מסך של 13 אינצ' והשני 15 אינצ' ושניהם מגיעים בשני צבעים, כסוף ואפור. מעל המקלדת תוכלו למצוא קו מיוחד שנקרא "Touch bar" ובו כל מיני אפשרויות וביניהן: להנמיך ולהגביר את הבהירות, היכנס לתוכנות ואפליקציות שונות, לחפש משהו באתר אינטרנט, הוא גם מתקן שגיאות כתיב ואפילו לסירי יש מקש משלה. הtouch bar הינו מסך מגע. בצדו יש Touch ID שמאפשר כניסה למחשב בעזרת טביעת אצבע.

© צילום מסך מהשידור

מקשי הF נמצאים בהחלקה ימינה של הTouch bar. בנוסף, הוא משתנה כשנכנסים לתוכנה כלשהי לפי התוכנה וגם יש בו אפשרות להשתמש באימוג'ים. קיבלתם הודעה במק שלכם? תוכלו להשיב ישר מה- Touch bar. אם אתם עוברים בין המון תמונות או סרטונים במחשב שלכם תוכלו להחליק עליהם במסך המיוחד וכך להתמצא מהר יותר ביניהם. אפשר דרכו להפוך, לחתוך ולערוך תמונות בעזרת פילטרים מיוחדים. לכל תוכנה או אפליקציה יש אייקון משלה במסך המיוחד ובהגדרות תוכלו לערוך את סדר האייקונים שם.

© צילום מסך מהשידור
© צילום מסך מהשידור

מה עם הPro?

המחשבים יהיו ב67 אחוזים בהיר יותר מהקודם והדגם הגדול בעל מעבד אינטל core i7. המחשבים, לפי שמם, מותאמים ללקוחות המקצועיים של אפל. השימוש בתוכנות המקצועיות של אפל מתבצע בצורה שמותאמת למקצועיים. Final Cut Pro לדוגמא, תוכנת עריכת הוידאו של אפל, וגם פוטושופ הותאמו, כמו שאר תוכנות העריכה לTouch bar שמייעל את השימוש בתוכנות. וגם, את הסוללה אפל לא מזניחה. המחשב יוכל להגיע ל10 שעות ללא טעינה.

© צילום מסך מהשידור
 
© צילום מסך מהשידור
גם הפוטושופ מותאם
גם הפוטושופ מותאם © צילום מסך מהשידור

לסיום הוצג גם מקבוק אייר בעל מסך של 13 אינצ' שלא כולל את הtouch bar ושיחל להימכר כבר מהיום במחיר של 1,499 דולרים (כ- 5,776 ש"ח). המקבוק פרו עם מסך 13 אינצ' יחל להימכר מהיום ולהישלח ב2-3 השבועות הקרובים במחיר של 1,799 דולרים (כ- 6,932 ש"ח). גם האחד עם מסך 15 אינצ' יחל להימכר מהיום ולהישלח ב2-3 השבועות הקרובים אך הוא במחיר של 2,399 דולרים (כ- 9,244 ש"ח).

שלושת הדגמים
שלושת הדגמים © צילום מסך מהשידור
תגובות