למי יש מטען: איך תשמרו על הסוללה בצורה הכי טובה. צילום מסך מיוטיוב

למי יש מטען: איך תשמרו על הסוללה בצורה הכי טובה

הקרב על חיי הסוללה. לא מעט קורה שנתקעים בבית הספר או בכל מקום אחר כשהסוללה נגמרה ובכך נאלצים להיות מנותקים לכמה שעות. הכנו לכם מדריך איך לנצל את הסוללה שלכם בצורה הכי טובה שאפשר

קרה לכם פעם שראיתם סרטון או הייתם באינסטגרם ופתאום הטלפון נכבה? אין דבר יותר מעצבן! הבאנו לכם טיפים שיעזרו לכם לחסוך בסוללה של החבר הכי טוב של האדם, הסמארטפון.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אחד הדברים הכי חשובים בטלפון שאותו בודקים דבר ראשון לפני רכישת טלפון הוא כמובן הסוללה. כל חברה מנסה להוציא סוללות יותר ויותר טובות ובזמן האחרון אפילו התגלה שבגלאקסי נוט 7 הסוללות מתפוצצות. וכרגע חברת סוני אקספריה בעלת הסוללה הכי חזקה. ואחריה נמצאת חברת- LG.

בכל מקום יש אנשים שמחפשים אחר מקום הטענה לסמארטפון שלהם. כמעט בכל מפגש חברתי צריך לשבת ליד שקע, בנסיעות באוטו אנשים מטעינים את הטלפון שלהם, בעקבות החיפושים אחר המטענים קניונים וחנויות רבות מציעים אפשריות כמו שבעגלות סופר הותקנו עמדת הטענה לטלפון, כך שתוכלו להטעין ולקנות. מסעדות רבות מציעות עמדות הטענה בשביל פרסום העסק ועוד. עד שיוציאו סוללות עמידות מספיק, העולם יתחדש בשלל אמצעים לשמירת הסוללה.

© צילום מסך מיוטיוב

איך אפשר לחסוך בסוללה?

הדבר הראשון שנציין הוא ה- GPS. ה- GPS, כלומר אפשרות ה"מיקום" שנועדה לאפליקציות שנעזרות במיקום שלכם כדי שידעו איפה אתם נמצאים, הוא אחד המקורות המשמעותיים ביותר לזלילת סוללה, מומלץ מאוד לכבות אותו בחוסר שימוש, בלחיצה אחת. חשוב מאוד לשים לב לאפליקציות שמשתמשות ב- GPS, גם כשהאפליקציות לא פתוחות. אם האפליקציות לא בשימוש מומלץ למחוק אותן.

עוד גורם משמעותי הינו הבהירות. הבהירות גוזלת הרבה סוללה, מומלץ לכוון אותה למצב אוטומטי, כך שאם אתם בחושך המסך יתאים את עצמו. בנוסף לכך, יש את הרטט. רטט הוא רעידה של המכשיר בעת קבלת הודעות או הקלדה. הרטט גוזל הרבה סוללה. מומלץ לכבות את הרטט בהקלדה או בקבלת הודעות לא חשובות וזה מאוד יעזור לשמור על הסוללה בטלפון שלכם.

© צילום מסך מיוטיוב

עדכונים אוטומטיים גם משפיעים. עדכונים אוטומטיים הם עדכוני אפליקציות מחנות האפליקציות שמתקיימים באופן אוטומטי. כדאי לבטל אותם, ולעדכן את האפליקציות באופן ידני מתי שהטלפון מחובר לוויפיי. כיול הסוללה מאוד חשוב גם הוא. כדי לקבל מידע מדויק לגבי הסוללה, מומלץ להוריד את אחוזי הסוללה ל-0 כדי שהמכשיר יכבה. מתי שהמכשיר יכבה להטעין אותו עד ל- 100 אחוז, ובכך תגרמו למכשיר להראות מידע מדויק יותר.

נסיים עם מצב חיסכון בסוללה שאתם חייבים להכיר. בכל הסמארטפונים יש אפשרות שנקראת "חיסכון בסוללה". באפשרות זו הסמארטפון יוריד מהנאת השימוש בטלפון (רטט, הנפשות וכו') ועוד שינויים שיעזרו לשמור על הסוללה. מומלץ להגדיר את המצב כאוטומטי מתחת ל30 או 20 אחוזי סוללה.

תגובות