סאבסקרייב: היוטיוברים רומן אטווד וסיוון מצוב. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: היוטיוברים רומן אטווד וסיוון מצוב

סאבסקרייב חוזר - מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולוגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - רומן אטווד וסיוון מצוב

רומן אטווד

רומן אטווד פתח את ערוץ הוולוגים שלו RomanAtwoodVlogs באוגוסט 2013. הערוץ שלו הוא מבין ערוצי הוולוגים המובילים בעולם. ובצדק. בוולוגים שלו רומן מתעד את חייו לצד בת זוגו בריטני ובנם הקטן קיין. בכל וולוג תוכלו למצוא דבר מגניב שרומן עושה, החל מלנסוע במכוניות ספורט ברחובות לוס אנג'לס ועד למלא את ביתו בכדורים צבעוניים.

 

אמנם בחרנו להמליץ לכם על ערוץ הוולוגים של רומן, אבל יש לו גם ערוץ ראשי RomanAtwood. רומן לא העלה לערוץ הזה סרטון כבר כשישה חודשים, אבל מהסרטונים שנמצאים בערוץ תוכלו למצוא עשרות מתיחות מעולות שאנחנו ללא ספק ממליצים לכם לראות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סיוון מצוב

סיוון מצוב פתחה את הערוץ LifeOfMovie בדצמבר 2014. על פי תיאור הערוץ שלה "החיים שלנו כל כך מגוונים אז למה לעשות ערוץ שעוסק רק בנושא מסוים?" ובאמת - הערוץ של סיוון מגוון ומגניב. מסרטונים על סדרות של גיבורי על ועד סרטונים על מגדר. הערוץ שלה מרענן וכיפי.

 

בארץ אין הרבה ערוצי יוטיוב כמו הערוץ של סיוון וזה תמיד כיף למצוא ערוצים כמו הערוץ שלה. סיוון היא אחותה הקטנה של היוטיוברית מיכל מצוב, והשתיים עשו כמה שיתופי פעולה בעבר. אבל סיוון היא יוטיוברית מעולה בפני עצמה והערוץ שלה מחזיק במספר מכובד של יותר מ8,000 רשומים.

תגובות