האח הקטן שלא מאכזב: הכירו את הסגווי מיני פרו. צילום: עמית לגו

האח הקטן שלא מאכזב: הכירו את הסגווי מיני פרו

חברת סגווי הביאה לארץ את כלי הרכיבה החדש שלה, המיני פרו. הוא קטן, נוח ועם סוללה שפשוט לא מסכימה להיגמר. יצאנו איתו לסיבוב

חברת סגווי, שנמצאת בבעלותה של יצרנית הסמארטפונים שיאומי, נהפכה ידועה לפני מספר שנים, עקב שחרורו של מוצר הדגל שלהם, הסגווי. מדוב בכלי תחבורה שמגביר את מהירותו ומשנה את כיוון נסיעתו לפי תזוזות פלג הגוף העליון שלנו. כעת הם שחררו את הסגווי מיני פרו, שכבר הספיק להגיע לארץ ואלינו כמובן. הסגווי מיני פרו דומה מאוד בקונספט שלו לאחיו הגדול, הסגווי, אותו מכשיר, שהחברה שחררה לפני מספר שנים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הוא קטן יותר משמעותית מהסגווי המקורי, נוח יותר לנשיאה ממקום למקום וכמובן כולל מנגנון שליטה שונה, הפועל על פי התנועות של פלג גופנו התחתון. כלומר, על מנת לשלוט בכיוון הנסיעה, נטה את הברכיים שלנו ימינה ושמאלה ועל מנת להגביר או להפחית את מהירות נסיעתנו, נטה את פלג גופנו העליון מעט, קדימה ואחורה.

 

דבר שמטריד רבות את רוכשי הסגווי, זה כמובן חיי הסוללה, כאשר המיני פרו, על פי דברי החברה, יוכל לפעול לאורך נסיעה של כ-30 קילומטרים, ללא הצורך בהטענה. מבדיקה שערכנו, הסגווי אכן מצליח להחזיק זמן רב ולא דאגנו כלל לחיי הסוללה שלו, לכל אורך הזמן שהיה אצלנו. למרות זאת, זמן ההטענה הוא ארוך מאוד, כארבע שעות לטעינה מלאה. המיני פרו מגיע עם ידית מובנית ושוקל רק 12.8 קילוגרמים, מה שהופך אותו לקל מאוד ונוח לנשיאה. הצמיגים שלו מגיעים עם טכנולוגיה, שתאפשר לנו לעבור מעל מכשולים מסוימים בדרך בלי לשהק, אך זה עדיין לא אומר שנוכל לרדת איתו מהמדרכה ולכן, המשקל הנמוך שלו, עוזר לנו בכך שנוכל להרים אותו על המדרכה ולהוריד אותו ממנה בקלות.

כמו כן, המיני פרו מגיע עם אפליקציה שמקנה לנו הרשאה לשלוט בו מרחוק דרך בלוטות', כך שאם אנו די רחוקים ממנו, נוכל להוביל אותו אלינו, בלי לקום מהכיסא. האפליקציה אף לומדת אותנו ומתאימה את סגנון הנסיעה של הסגווי, בהתאם למשתמש ולרמת הנסיון שלו. ככל שנהיה יותר מנוסים בנסיעה על הסגווי, יתאפשר לנו לנסוע במהירות גבוהה יותר. נוכל לראות באפליקציה, בין היתר, את מהירות הנסיעה שלנו בזמן אמת, כמה קילומטרים עברנו בנסיעה הנוכחית, כמה קילומטרים עברנו בכל הזמן שהיה אצלנו ואף לשנות את צבעי נורות הלד שנמצאות מכל צד שלו.

הסגווי מיני פרו
הסגווי מיני פרו © צילום: עמית לגו

הסגווי בנוי בצורה מאוד יציבה וקשיחה, שכן לא כל מי שראה אותו פחד לעלות עליו באופן מיידי. יש לו את היכולת לייצב את עצמו ואותנו, כך שאם, חלילה, נטה את גופנו יותר מדי לכיוון מסוים, או שנחרוג מהמהירות המותרת, הסגווי יצפצף וייצב אותנו קדימה או אחורה בהתאם. אני חייב להדגיש, שהדרך היחידה ללמוד לנסוע עליו כמו מקצוען, זה לסמוך עליו, שידע להגן עלינו במקרה ונעשה טעות. גם כשניסע מהר מאוד וננסה לפנות, הוא בעצמו יאט מעט את מהירות הנסיעה ויאפשר לנו לפנות בצורה שלא תעיף אותנו לגמרי מהסגווי.

קטן יותר מהסגווי המקורי
קטן יותר מהסגווי המקורי © צילום: עמית לגו

הסגווי מיני פרו הוא באמת אמצעי רכיבה יוצא דופן, בהחלט כזה שבלט מאוד בין רשימת המוצרים הארוכה שיצא לי לסקור. הוא ממש מהנה, מרגיש ונראה כמו מוצר יוקרתי, במיוחד לאור העובדה שהוא עולה כ-5000 שקלים והוא ממכר בטירוף.

תגובות