סוני משיקה בישראל: הסמארטפון החדש Xperia XZ. צילום מסך מיוטיוב

סוני משיקה בישראל: הסמארטפון החדש Xperia XZ

עם טכנולוגית צילום משולשת ומערכת הפעלה אנדרואיד 7 נוגט, משיקה חברת סוני את הסמארטפון Xperia XZ בישראל. מה מיוחד בו? כל הפרטים

חברת סוני משיקה את הסמארטפון החדש שלה Xperia XZ בישראל לאחר שהוצג בכנס בברלין לפני כשלושה חודשים. בסמארטפון תמצאו את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה החדשה ביותר בשוק, אנדרואיד 7 נוגט, וטכנולוגית צילום משולשת לשמירת הצבעים של האוביקט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© יחצ

עקרון טכנולוגית הצילום המושלשת מתבסס על החיישן Exmor RS™ שיוצר תמונות חדות יותר, חיישן לייזר, וחיישן אינפרא אדום. שילוב החיישנים מאפשר חיזוי מראש תנועת אובייקט ומניעת מריחה שלו על התמונה ובכך ליצור תמונות חדות ולא מרוחות. החיישנים מאפשרים בנוסף צילום באיכות טובה בכל תנאי התאורה, וכל זה במצלמת 23 מגה-פיקסל בעלת עדשה רחבה וצמצם מהיר. המצלמה הקידמית (סלפי) עם 13 מגה-פיקסל.

נפח האיחסון עומד על 32 ג'יגה-בייט. לא הרבה, אבל ניתן להוסיף כרטיס זיכרון חיצוני. הזיכרון המהיר (RAM) עומד על 3 ג'יגה-בייט. הסוללה של הסמארטפון לא בעלת הספק מרשים במיוחד אבל מספיק בשביל לשרוד את היום, עם הספק של 2,900 מיליאמפר לשעה. בסמארטפון ישנה מערכת הנקראת Battery Care ששומרת על הסוללה לפי הרגלים שהיא לומדת ומשתמשת בתכונת ההטענה המהירה עד שהסוללה מגיעה ל- 90 אחוזי סוללה כדי לשמור עליה.

© יחצ

מסך הסמארטפון מגיע בגודל 5.2 אינץ', ברזולוצית 1080p. עוביו הוא 8.1 מ"מ ומסתו 161 גרם. הוא עמיד במים (ולא בנוזלים אחרים), אך ברמה של גשם או שטיפה קטנה בברז, ולא בטבילה מלאה. הוא מגיע בצבעים היער הכחול, שחור מינרלי, ופלטינה. מחירו עומד על כ- 3,290 ש"ח ועם הקנייה שלו תקבלו מתנה בשווי 399 ש"ח (רמקול או אוזניות).

תגובות