שיאומי משיקה: הכירו את ה- Redmi Note 4. יחצ

שיאומי משיקה: הכירו את ה- Redmi Note 4

חברת הענק הסינית שיאומי משיקה את הסמארטפון הבא שלה, הRedmi Note 4. מה מיוחד בו ובכמה כסף תוכלו לקנות אותו? כל הפרטים

שיאומי, יצרנית הסמארטפונים מובילה בסין, השיקה לפני יומיים בישראל באופן רשמי את הרדמי נוט 4, הסמארטפון בעל 10 הליבות, עם הסוללה המרשימה בקיבולת של 4,100 mAh, שצפויה להחזיק מעמד יותר מיום עבודה שלם, ובאופן כללי, בעל מפרט עשיר ומתקדם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הנוט 4 של שיאומי, המיוצר במפעל פוקסקון בסין, המייצר, בין השאר, גם את מכשירי אפל. הוא בעל מסך 5.5 אינצ' (1080X1920 פיקסלים) ובמשקל של 175 גרם בלבד, מגיע עם מעבד דגל מהיר בעל 10 ליבות, זיכרון  אחסון 64 ג'יגה-בייט ו- 3 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. המצלמה האחורית שלו בעלת 13 מגה-פיקסל והמצלמה הקדמית עם 5 מגה-פיקסל. הסוללה שלו מאוד מרשימה עם קיבולת של 4100 mAh.

 

© יחצ

ממשק המשתמש, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו 6.0, מגיע במכשיר זה עם מספר רב של שינויים חדשים ותכונות חדשות, ההופכים את חיי המשתמשים לקלים ונוחים יותר. שיאומי, שיודעת כי אחד הדברים החשובים ביותר למשתמשים הוא חיסכון בסוללה, דאגה לשלב במכשיר החדש תכונות במיוחד לצורך כך.

הראשונה היא מצב "חיסכון בחשמל" שתפקידו "להקפיא" אפליקציות רצות ברקע ובכך להקל על המכשיר להמשיך ולהציג מהירות עבודה גבוהה. השנייה מאפשרת למשתמש עצמו לבחור אילו אפליקציות יופעלו אוטומטית עם עליית המכשיר, מה שמביא לחיסכון משמעותי במהירות העבודה וכמובן גם בחיי הסוללה. מעבר לכך, שיאומי מאפשרת לנהל את השימוש בסוללה לכל אפליקציה באופן נפרד.

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל: "הנוט 4 הוא סמארטפון חזק ואיכותי ששיאומי הקפידו שלא לשלב בו גימיקים שיווקיים מיותרים, שנועדו להסית את תשומת הלב מהמכשיר עצמו ומאיכותו. זהו סמארטפון שמתאים לדרישות של כלל הציבור, למעט מגזר אחד: אלה שמחפשים לשלם 3,000 ₪ ומעלה ויהי מה, בלי שום קשר לתועלת שיפיקו מהמכשיר". שיאומי נוט 4 משווק בישראל בצבע כסוף במחיר של 1,499 ש"ח, עם אחריות של 5 שנים.

תגובות