איכות סאונד נהדרת אך לא מושלמות. ביקורת. צילום מסך מתוך אתר החברה

איכות סאונד נהדרת אך לא מושלמות. ביקורת

אוזניות On-Ear של חברת SMS מתירות אותנו עם טעם טוב אבל עם כמה בעיות קטנות. מה חשבנו על ה-Street? ביקורת

אוזניות בצבע לבן וכיתוב כחול מגיעות לידיים שלי וניצוץ קטן בורק בעיניי. גילוי נאות: לשימוש יומיומי אני מעדיף אוזניות Over-Ear ולא Inים או Onים. אז מה חשבתי על SMS Street? ספויילר קטן: אהבתי, אבל יש בעיות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קודם כל, רק ממבט ראשוני, נגלות לכם אוזניות שנראות מאוד יוקרתיות. כריות האוזניות נראות במקום ובאופן כללי, ההתרשמות הראשונית היא מעולה. כשנוגעים ומרגישים את האוזניות, זה מרגיש מעט צעצוע. זה לא כבד בכלל, מרגיש ממש קל וזה נראה רופף למרות שכל החיבורים במקום.

© צילום מסך מתוך אתר החברה

לקחתי את הכבל הכחול וחיברתי אותו לאייפון שלי, מתחיל לשמוע מוזיקה רנדומלית. חייב להודות, שכבר מהצלילים הראשונים, הרגשתי איכות נהדרת. לאחר מכן חיברתי אוזניות רגילות ואני ממש מרגיש שונה לחלוטין. כשראיתי סרט במחשב שלי עם האוזניות, ראיתי שממש כל הסאונד מרגיש שונה כשמנתקים אותן. ולטובה.

מדי פעם, אני חייב להודות שהחיבור למחשב אוהב לברוח החוצה בגלל תנועות קטנות, מה שדורש ממני לפעמים לדחוף אותו חזרה. בנוסף, למרות שהרחבתי את האוזניות בדיוק לכמה שהראש שלי דורש, הרגשתי שאחרי שמיעה ממושכת כאילו המוח שלי נמחץ והאוזניים שלי היו חמות מאוד. כמובן שאל תחשבו לישון עם האוזניות באוטובוס, הקשת שלהן תפריע לכם לעשות את זה.

© צילום מסך מתוך אתר החברה

בסופו של דבר, האוזניות נוחות על הצוואר, איכות הסאונד משגעת עם קצת בעיות קטנות שאפשר להתמודד איתן. אוזניות מומלצות לאלו שחשוב להם אוזניות עם איכות סאונד מוצלחת ולא מוכנים להתפשר על זה.

תגובות