Jaybird X3: אוזניות עם מקסימום נוחות ואיכות גבוהה. יחצ

Jaybird X3: אוזניות עם מקסימום נוחות ואיכות גבוהה

לא פעם ולא פעמיים יצא לכם לקרוא כתבות על אוזניות שונות. רוב האוזניות עם איכות טובה אבל לא בטוח שהן נוחות. חברת Jaybird רוצה להציע פתרון נחמד. ביקורת

כשאני יוצא לרוץ, אני מתעצבן על האוזניות שיוצאות לי מהאוזן ומותירות אותי שומע התנשפויות כחלק מהריצה. כשאני נוסע באוטובוס, אני מתעצבן על האוזניות בעלות הקשת שמפריעות לי להניח את הראש על החלון ולהירדם. חברת Jaybird מעוניינת לתת לנו פתרון לרמת הנוחות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

כפי שפתחתי את הכתבה, לחברה חשובה מאוד נוחות המשתמשים. לכן, בערכה שכל אחד מקבל יהיו שלושה גדלים שונים של סיליקיון לאוזן, שלושה גדלים שונים של ספוג לאוזן ועוד שלושה גדלים שונים של קשתות להתאמה מקסימלית לאוזן. כמו בליין של Freedom, בחוברת יש הוראות התאמה שלוקחות מספר דקות בודדות בשביל להתאימן לאוזניים שלכם. ברמה האישית, אני הקשיתי בהתחלה להתאים אותן לאוזן שלי, אך עם הזמן הצלחתי לעשות את זה ומאז זה מעולה.

מעבר לנוחות, רמת העיצוב של האוזניות היא גבוהה במיוחד. אני קיבלתי את האוזניות בצבע שחור, צבע אלגנטי שיכול להיראות די בנאלי. כשהלכתי איתו ראיתי שדווקא בגלל שהוא שחור, הוא מצטרף יותר טוב ולא נראה תלוש משאר האביזרים שעליי. כמובן שהדבר הבא שחייבים לתת עליו את הדעת, זה האם איכות הסאונד הידועה לאוזניות האלו נשמרת. והתשובה היא פשוטה: כן. האוזניות משמיעות מוזיקה באיכות שמדהימה אותי. בעזרת אפליקציה יעודית שעוזרת לנו להתאים את סגנונות השמיעה שלנו, זה פשוט זהב (לא השיר).

© יחצ

בשורה התחתונה, האוזניות נוחות, עם איכות סאונד מעולה ונראות מעולה. האוזניות האלו עולות 699 שקלים, שזה חבל מאוד כי אז זה הופך את זה למשהו שקצת רחוק יותר מאתנו.

תגובות