אחים חדשים: הגלאקסי S8 ו-S8+ הושקו. יחצ

אחים חדשים: הגלאקסי S8 ו-S8+ הושקו

בין הרבה סיפורים ששמענו לאחרונה מבית סמסונג, הגיע הזמן לשמוע על השקה של מכשירים מיוחדים. כל הפרטים על המכשירים החדשים של סמסונג

הטרנד החם ביותר של שנת 2017 בתחום הסלולר הוא ללא ספק השמטת השוליים אשר התבצעה גם בLG G6, מהלך זה הוא נחוץ ביותר כשרוצים מסך גדול ככל האפשר אך שיהיה נוח לאחיזה ממושכת ולא יראה כמו טאבלט. בכדי להתגבר על הסתירה שבין שני הרצונות החליטה סמסונג כי היא משמיטה כמעט לחלוטין את השוליים אך משאירה את המכשיר עדיין נוח לאחיזה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

המכשיר החדש בגודל של 5.8 אינצ' אבל מרגיש הרבה פחות בגלל השוליים הצרים ואילו דגם ה+ בגודל מסך של 6.2 אינצ', שניהם ברזולוציית QHD+. הסוללה מגיעה בנפח של 3000 mAh ושל הדגם הגדול יותר 3500 mAh. המכשיר מגיע עם  זכוכית Corning® Gorilla® Glass 5.

© יחצ

יש כמובן חיישן טביעת אצבע אשר ממוקם בחלק האחורי של המכשיר משמאל למצלמה. המכשיר נגד מים, יש בו גם חיישן מד דופק, חריץ הרחבת זיכרון של 256 ג'יגה והשינוי המשמעותי ביותר הוא בחיישן סורק הרשתית שנועד לשמש כמעין חיישן טביעת אצבע אחר בסוגו.

במכשיר ישנן 3 מצלמות, שתיים מהן מאחור וכל אחת מהן מצלמת באיכות של 12 מגה פיקסלים, המצלמה הקדמית הינה באיכות של 8 מגה פיקסלים.

בגלאקסי S8  אין יותר כפתור בית, מעתה והלאה הוא יהיה כלול בתוך המסך עצמו. הוא גם מאפשר לשלב בין WIFI לבין G4 ולספק מהירות הורדה גבוה יותר. ישנם אביזרים חדשים שיצאו לשוק יחד עם שני מכשירי הדגל, משקפי המציאות המדומה החדשים וגם מצלמת 360 מעלות החדשה המסוגלת לצלם בK4.

© יחצ

לסיכום סמסונג השיקה היום את מה שכולנו רצינו לראות - מכשיר פוטוגני עם עיצוב מרשים, מעבד מהיר, זוג מצלמות מאחור ובנוסף מסך גדול יותר ללא פגיעה בנוחות האחיזה.

תגובות