Game In Pro 2017: אליפות ישראל בגיימינג. צילום: אופיר נצר

Game In Pro 2017: אליפות ישראל בגיימינג

שבוע שעבר, בימים רביעי וחמישי, התקיימה אליפות ישראל גיימינג הראשונה מסוגה בישראל. הרבה מתחרים והרבה תחרויות - איך מסכמים את היומיים האלו?

באירוע שהתקיים שבוע שעבר, בני נוער רבים הגיעו בשביל לראות גיימרים מובילים מתחרים במשחקים שונים. בנוסף לכך, היו שם עוד הרבה חברות עם דוכנים שונים שם מכרו את המוצרים שלהם. רוצים לראות מה היה שם?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חוץ משלל תחרויות במשחקים שונים כמו Battlefield 1 ועד Fifa17, באירוע היו חברות שהציגו מוצרים שונים שלהם: חברת Logitech מכרה שם את ציוד הגיימינג שלהם (מקלדות, עכברים ואף אוזניות), באג עם שלל החברות השונות שלהם ובתוך זה, היו שלוש חברות שקיבלו ביתנים גדולים: חברת Lenovo אירחו משחקי מוקדמות והציגו את סדרת ה-Legion שלהם, בביתן של Xbox אירחו משחקי מוקדמות אחרים עם הקונסולה שלהם, וחברת HP גם הם אירחו משחקי מוקדמות והציגו את המוצרים שלהם וביניהם - את ה-OMEN X.

 

אנשים רבים הגיעו לאירוע וכבר יש לקחים לכנס הבא. יוטיוברים רבים כמו GuyTv, הדובים, עודד פז ועוד רבים הגיעו לאירוע ופגשו את המעריצים שלהם. אנחנו נמשיך לעדכן גם באירועים הבאים, נשמח לשמוע מה אתם חושבים על האירועים האלו. חג שמח!

תגובות