נמצא הפיתרון? 2 החפצים שיפיגו את בעיות הקשב והריכוז. צילום מסך מיוטיוב

נמצא הפיתרון? 2 החפצים שיפיגו את בעיות הקשב והריכוז

לאחרונה נהפכו לפופולאריים 2 מוצרים שלא עושים כלום אבל בעצם התועלת שלהם עשויה להיות עצומה - הפגת בעיות קשב וריכוז. מהם המוצרים ומה כל כך מיוחד בהם?

מכירים את אלה שלא יכולים לעשות משהו מבלי לגעת או להתעסק עם משהו ביד? אלה שמתעסקים עם עטים כל הזמן או קוצצים ציפורניים מלחץ או חוסר ריכוז. אז מצאנו לכם 2 מוצרים שנהפכים לפופולאריים במיוחד בזמן האחרון והם הקובייה "fidget cube" וספינר מיוחד ובאים כדי לפתור את הבעיה הזו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

fidget cube

הקובייה מציעה על כל אחת מפאותיה תעסוקה אחרת ליד, בפאה אחת יש 5 לחצנים שמדמים בצלילם ובהרגשתם לחיצה על עט, בפאה השנייה יש מתג הדומה למתג הדלקה של מוצר חשמל כלשהו, בפאה השלישית יש גלגלת ממתכת ושלושה גלגלים שניתן לסובב, בפאה העליונה יש לחצן דומה ללחצן של שלט קונסולת משחק, בפאה נוספת יש פלטה דקה שמסתובבת סביב צירה ואילו הפאה השישית ריקה על מנת להניח עליה את הקובייה.

 

ממציאי הקובייה – מת'יו ומארק שמו לעצמם מטרה של 15 אלף דולר לפרויקט זה בקיקסטארטר ונכון לחודש אפריל זכה מוצר זה למעל ל- 6.5 מיליון דולר, פי 430 בערך.

spinner

הפטנט השני, אשר נועד גם כן לשרת את אותה מטרה והיא להרגיע ולהכניס לריכוז, עובד בטכניקה אחרת. המוצר נראה כמעין פרופלור קטן לרוב עם 3 להבים. באמצע ישנו כפתור בולט שנועד לאחיזה ואז תוך כדי אחיזה נותנים דחיפה ללהבים והם מסתובבים כמעט וללא חיכוך סביב הכפתור ומהלך הלחיצה ישנה תחושה מיוחדת ומרגיעה.

 

לסיכום מטרת העל של מוצר זה היא להכניס לריכוז ולשמור על רוגע ושלווה בזמן שאם לא היית מחזיק במוצר היית מחפש משהו אחר, שלא תמיד מזדמן להתעסק איתו, ולכן הומצאו פריטים אלו.

תגובות