ווטסאפ ממשיכה להשתדרג: עדכון בחוויית המשתמש. צילום: gettyimages

ווטסאפ ממשיכה להשתדרג: עדכון בחוויית המשתמש

בעדכון הבא של ווטסאפ נזכה סוף סוף לחיים קלים יותר והאנשים שחשובים לנו לא ייעלמו מהעין • מעתה נוכל לבחור את הקרובים והחברים שיהיו "נעוצים" בראש רשימת ההודעות, גם לאחר שהתקבלו הודעות חדשות

ממשיכה להשתדרג: לאחר הוספת אפשרות הסטוריז בווטסאפ בדומה לאפליקציית הסנאפצאט וכן לאחר שדרוגים נוספים שהתווספו לאפליקציית ההודעות הפופולרית בעולם, בעדכון הבא של היישום תתווסף האפשרות לשים בראש רשימת הצ'אטים את האנשים שאנחנו לא רוצים שיעלמו לנו מהעין.

ממשיכה להשתדרג
ממשיכה להשתדרג © צילום: shutterstock

הסיבה לשינוי המבורך הזה, נובעת מהסיבה הפשוטה (ואת חלקנו אפילו מעצבנת), ריבוי השיחות, הקבוצות והאנשים בכלל שאיתם אנחנו מדברים במהלך היום והשבוע. מעתה, נוכל לשריין מקום של האנשים המעודפים עלינו ולהשאירם בראש רשימת אנשי הקשר באפליקציה. גם לאחר קבלת הודעות מאנשים אחרים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

העדכון יאפשר נעיצה של עד 3 צ'אטים והוא כבר קיים בגרסת הבטא של האפליקציה. העדכון ייתאפשר על ידי לחיצה ארוכה על הצ'אט שתפתח את האפשרות לנעוץ את הצ'אט. ניתן להחליף את הצ'אטים הנעוצים בכל זמן. עדכון זה מגיע לאחר עדכון שהיה השבוע ששינה מעט את התצוגה של השיחות - הוספה של כפתור לשיחת וידאו, הזזת כפתור לצירוף מדיה וקבצים לשורת ההקלדה ועוד.

תגובות