צפויה להגיע אפשרות למחוק ולערוך הודעות בוואטסאפ. צילום: gettyimages

צפויה להגיע אפשרות למחוק ולערוך הודעות בוואטסאפ

הרגע שאליו חיכינו זמן רב עומד להגיע. צפויה להגיע אפשרות לאפליקציית המסרים וואטסאפ של עריכה ומחיקת הודעות. אז נוכל לשנות כל הודעה שנרצה? כל הפרטים

קרה לכם פעם ששלחתם הודעה בוואטסאפ לקבוצה הלא נכונה? או שגיאת כתיב מביכה? אם כן, אתם לא לבד. תופעה זו ידועה בקרב כולם. המתחרה של וואטסאפ - טלגרם כבר טיפלה בנושא זה עם אפשרות עריכת הודעות וכמוה גם סקייפ, אך וואטסאפ עדיין לא נתנה אפשרות כזו. אך נראה לפי גרסאות בטא של העדכונים הבאים של האפליקציה, כי יש פיתרון באופק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© טוויטר

לפי צילומי מסך שהגיעו לחשבון הטוויטר WABetaInfo, ניתן לראות אפשרות של מחיקת הודעה שנשלחה, מחיקה שתמחק גם בצד הנמען. אבל תוכלו למחוק רק הודעות שהנמען טרם קרא. אם הנמען כבר קרא את ההודעה, לא תוכלו למנוע את הצגתה על מסכו. אותו הדבר גם עם תמונות וסרטונים. עוד טוויסט הוא שתוכלו למחוק רק תמונות חדשות ולא הודעות ישנות, כרגע עדיין לא ידוע מה הופך הודעה לישנה. ובמקרה ותמחקו הודעה והנמען אינו מחובר לאינטרנט, המחיקה בצד שלו תתבצע רק כאשר יתחבר לאינטרנט.

לגבי עריכת ההודעות, תהיה אפשרות לערוך הודעות, אבל כמו בפייסבוק, יהיה סימן צמוד להודעה שיציין כי ההודעה עברה עריכה. עדכון זה צפוי להגיע בגרסת 2.17.1.869.

תגובות