סטארט-אפ משלכם: תכנית יזמות בני נוער. צילום: ורה בלו

סטארט-אפ משלכם: תכנית יזמות בני נוער

תמיד רציתם סטארט-אפ משלכם אבל חשבתם שזה עסק רק של מבוגרים? אז זהו, שלא. עמותת תפוח ו- Playtika פתחו תכנית שבה תוכלו להגשים את החלום שלכם ולהקים סטארט-אפ

עמותת תפוח, שמטרה לצמצם את הפער הדיגיטלי בין המרכז לפריפריה, ו- Playtika, אחת מחברות המשחקים הגדולות והמצליחות ביותר בעולם, יוצאים עם תכנית חדשה לנוער הישראלי שייתן לכם את האפשרות לפתוח סטארט-אפ, לנהל אותו, בזמן שהעובדים של החברה ילוו אתכם ויעזרו לכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תחילה, כל בני הנוער מחולקים לצוותים לפי איזור מגורים. לכל נער או נערה יהיה את העובד שישמש לו כמן "אח גדול" שילווה אותו. לאחר סיום התכנית, כל צוות ייצור מוצר ראשוני ויציג אותו בפני ההנהלה של Playtika. כל התכנית הזו בעלת מטרה פשוטה - לגרום לבני נוער לחשוב כמו יזמים, ללכוד ולפתח רעיונות, ליזום, להשקיע, ובסוף גם הציג את העבודות שלהם.

 

המפגשים מתקיימים בחברת Playtika, שם עובדים בני הנוער יחד עם העובדים המלווים שלהם. יחד עם זאת, ישנם מפגשים בעמותת תפוח יחד עם רכזי נוער של כל איזור מגורים, ומנחת התוכנית. בני הנוער הינם תלמידי תיכון מכל רחבי הארץ. התכנית נמשכת כשנה עד חודש יוני.

"יצירת התכנית בשיתוף עם Playtika מאפשרת לנו לחשוף בני נוער לתכנים חדשים ומרתקים, כמו גם לחבר אותם למנטורים מהמעלה הראשונה, שכנראה שלא היו יכולים להיחשף אליהם מחוץ לתכנית" אמרה דורלי כהן, מנהלת במחלקת הפיתוח העסקי בעמותת תפוח. "בנינו ביחד תכנית ייחודית שדוחפת בני נוער קדימה, וכולי תקווה שחברות היי-טק נוספות ירימו את הכפפה ויאפשרו לנו ליצור איתן תכניות דומות בכדי שכמה שיותר בני נוער יוכלו לקחת חלק".

תגובות