סוני מציגה: מגוון חדש של טלוויזיות, אוזניות ומוצרי גיימינג. יחצ

סוני מציגה: מגוון חדש של טלוויזיות, אוזניות ומוצרי גיימינג

אתמול בערב, ישפאר, החברה שמייצגת את חברת סוני בארץ, הציגה מספר דגמי טלוויזיה חדשים עם טכנולוגיות חדשניות, אוזניות ורמקולים מבוססי בלוטות' וגם כמה הפתעות לגיימרים

אתמול (ג') בערב הציגה חברת ישפאר, המייצגת את חברת הטכנולוגיה הבינלאומית סוני, מספר הפתעות לעולם הטכנולוגיה בהובלת צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר ורועי מולי, מנהל תחום מסכי סוני בישפאר. בתחילת האירוע הוצגו הרבה סטטיסטיקות על רזולוציות שונות של טלוויזיות והשוואה בין 2017 לבין 2016. באופן כללי, נראה כי רזולוציית ה- 4K תופסת תאוצה מרשימה ברחבי העולם וגם בישראל בעקבות הוזלה של המחירים, ורצון לקבל איכות תמונה טובה יותר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© יחצ

בהמשך עלו נושאים כמו סמארט-טיוי, שמבוסס על אנדרואיד 6 מרשמלו בכל הטלוויזיות החדשות. בנוסף, דובר על טכנולוגיית OLED, טכנולוגייה זו מאפשרת צפייה של צבעים יותר אמיתיים, שימוש בחומרים אורגניים שגם חוסכים במקום וגם מאפשרים יותר ניגודיות וצבעים יותר חיים.

באירוע הושקו רשמית 30 מסכי טלוויזיה, כש24 מהם תומכים ב4K HDR. כולן טלוויזיות חכמות, ו2 מהן תומכות בטכנולוגיית OLED. נאמר כי הם צופים הצלחה וצמיחה של השוק של סוני, עקב מכירה של למעלה מ- 60 מיליון מכשירי פלייסטיישן 4 מאז ההשקה לפני כ- 4 שנים, ומכירה של מעל למיליון מכשירי PS VR מאז ההשקה שהייתה לפני מספר חודשים, הצלחה שלא הייתה צפויה לחברה ויצרה מצב של חוסר בחנויות.

© יחצ

הוסבר כי מסכי סוני מצטיידים במעבדים מהשורה הראשונה שמאפשרים כרוםקאסט, המקשר בין אפליקציות מגוונות בטאבלטים וסמארטפונים ולבין הטלוויזיה ומאפשר תצוגה של משחקים, יוטיוב, ועוד הרבה אפליקציות שונות. המעבד X1 שודרג לגרסה חדשה יותר - ה- X1 extreme.

הטכנולוגיה שהיא בעצם השיא של הערב היתה ה- Acoustic Surface שקיימת במסכי ה- OLED. טכנולוגיה שגורמת לכך שהטלוויזיה לא תצטרך רמקולים בכלל. אין רמקולים בטלוויזיות האלו, אך שומעים סאונד מדהים ומאוד מיוחד. אז, מה מקור הסאונד? המסך עצמו. מהמסך אתם תשמעו את הסאונד, ולא סתם אלא בדיוק מהמקום על המסך שממנו רצו שהסאונד ייצא. כלומר, אם אדם מדבר, תשמעו את הקול שלו מכיוון הפה שלו. מגניב, לא?

© יחצ

לאחר מכן ראינו את הטלוויזיות שעליהן דובר. אפשר להגיד שהצפייה בהן זו חוויה מרשימה מאוד, ניגודיות מדהימה, צבע עשיר, וסאונד שבא מהמסך עצמו וגרם לכולם להתקרב למסך ולהקשיב בדיוק מאיפה בא הקול. כל הטלוויזיות החדשות היו דקות להפליא, וניתנות לתלייה על הקיר בקלות ופשטות. דבר נוסף שמייחד את המסכים החדשים של סוני הוא שכל החוטים, במקום להתבלגן ולהסתבך מחוץ למסך, מאורגנים בתוך תעלות מיוחדות בתוך המסך.

עם זאת, הוצגו מכשירים רבים כמו רמקולי בלוטות', אוזניות בלוטות', מצלמות, תוסף חדש ומיוחד לפלייסטיישן, והכל בסוגים שונים וכוללים תכונות שונות. לא ידוע לנו מחירים על אף אחד מהמכשירים, המחירים יגיעו אלינו בחודש הבא, כאשר יחולו השיווק והמכירה בארץ.

© יחצ
תגובות