ההכרזות של אפל: רמקול חכם ומערכת ההפעלה iOS 11. מתוך האתר של אפל

ההכרזות של אפל: רמקול חכם ומערכת ההפעלה iOS 11

התחלנו את הערב עם הכרזות משעממות של אפל בגזרת הטלוויזיה, עברנו דרך מערכת ההפעלה שלה, ה-iOS, וסיימנו ברמקול חכם חדש. מהן ההכרזות מהערב העמוס הזה? כל המידע

חברת אפל, אחת מחברות הסלולר המובילות, מקיימת הערב אירוע ענקי בה תשחרר הכרזות על מוצריה השונים. אם אתם רוצים, אתם יכולים להיכנס לאתר של אפל דרך הפלטפורומות שהחברה מאשרת וכך תוכלו לצפות בהכרזה. אז חוץ ממערכת הפעלה חדשה, מה מתחדש לנו באירוע?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מתחילים את האירוע של החברה עם סרטון בכך שעובד חדש בטעות מנתק את הכבל וגורם לכך שכל האפליקציות נמחקות. זה גורם לכאוס מוחלט ותאונות דרכים. עכשיו, הם מתחילים את האירוע באמת ומברכים את כולם. אז, מבטיחים לנו שזה אירוע ה-WWDC הגדול ביותר שהיה אי פעם. יש ארבע קטגוריות שאנחנו עומדים לגעת בהם היום: tvOS, WatchOS, macOS והאחרון iOS. מוכנים? בואו נתחיל. טים קוק אומר שעומדים להיות 6 הכרזות גדולות היום.

1. tvOS

ההכרזה הראשונה הולכת לאמזון שמצטרפת לטלוויזיה של אפל.

2. WatchOS

תכירו את ה-watchOS 4 החדש. בזכות עדכון של סירי, תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים בצורה אוטומטית ובצורה הרבה יותר נוחה. אתם תוכלו לגלול למידע חדש שקיים למטה. אם אתם תרימו את הזרוע שלכם, השעון יעדכן את המידע שאתם צריכים. עד כמה שזה לא ממש חשוב אבל מוסיף לאווירה, הם הכניסו דמויות חדשות מהסדרה "צעצוע של סיפור". משעשע, לא יותר. עכשיו גם הפעילות שלכם תשתפר: השעון ינתח את הפעלות שלכם ותשלים לכם את מה שחסר לפעילות החודשית שלכם. בנוסף, אתם תוכלו פשוט ללחוץ על כפתור אחד בשביל לצאת לאימון פשוט. לא צריך להסתבך ויהיה אפשר להפעיל כמה פעילויות במקביל, לצורך העניין ריצה ואז שחייה. 

אם אתם הולכים לחדרי כושר, אתם תוכלו לחבר את השעון שלכם לאביזרים השונים בחדרי הכושר ובכך לקבל את המידע הדרוש משם. לא רק זה, יתאפשרו פלייליסטים חדשים ומגוונים בשביל שיהיה לכם המון מוזיקה במהלך האימון הקשה והמתיש. בסתיו הקרוב זה יהיה זמין לכולם, אך למפתחים זה כבר זמין היום.

3. MacOS High Sierra + iMac + MacBook

השינוי הראשון הוא בדפדפן של החברה, ספארי. לפי החברה, ספארי הוא הדפדפן המהיר ביותר (80 אחוז מהיר יותר מכרום). עדכון נוסף שהם הכניסו לדפדפן הוא חוסם הפעלות אוטומטיות וככה לא יהיה רעש באמצע שיעור באיזה סרטון שיש בפייסבוק. לא רק זה, שיפרו את הטכנולוגיה שלא רק יחסמו פרסומות אלא שגם הפרטיות שלכם תשאר.

החיפוש במייל של אפל השתפר, מה שכבר יש בג'ימל והוא כבר הרבה יותר נוח. בנוסף, יהיה אפשר לזהות פרצופים של אנשים בתמונות ויהיה אפשר לעבוד במקביל עם תכנות עריכה אחרות וזה יסדר את כל השינויים ביניהם. עוד כמה פיצ'רים טכניים ויבשים. גרסת בטא סגורה של סיירה הגבוהה תצא כבר הלילה, גרסת בטא פתוחה תצא בהמשך החודש. הסופית תצא לכל המשתמשים בחינם בחודשים הקרובים. בינתיים אין הכרזה אחת חזקה.

האיימק החדש יגיע עם מסך בהיר יותר ב-43 אחוזים והמעבדים יהיו מהדור השביעי של אינטל. בדגם ה-27 אינץ' יהיה 64 גיגה זיכרון פנימי. מבחינת אחסון, המחשבים יכללו כונני SSD של 2 טרה. בנוסף, שידרגו את כרטיס המסך שלהם ומתאפשרת התמיכה בטכנולוגיית מציאות מדומה בצורה חלקה. בנוסף, אפל הציגה את האיימק פרו. דומה לרגיל אך בצבע אחר ואמור להיות הרבה יותר טוב. מאווררים שקטים, מעבד של 18 ליבות, כרטיס מסך מסך של נבידה ועוד. המחיר יהיה 5000 דולר. לפני מע"מ, כן? גם המקבוקים שאנחנו מכירים, עוברים לדור השביעי של אינטל. המחשבים האלו עדיין יעלו המון כסף, הפשוט ביותר עומד על 1200 דולר והיקרים ביותר מגיעים ל-2000 ועד למעלה יותר. קצת חבל.

4. iOS 11 

ההכרזה הראשונה שפה זה על ההודעות. סנכרון בענן בכל המוצרים שלכם בשביל שתוכלו לעבוד בצורה הכי נוחה והכי עדכנית. לאחר מכן הוא דיבר על Apple Pay (לא נתייחס כי לא זמין בארץ) וישר לאחר מכן סירי, שנשמעת קצת יותר אנושית. היא יודעת לענות על שאלות לפי שאלה קודמת, תבין הקשרים ותתדע לתרגם שפות. עברית אמורה להיות ברשימה, רק לא מהראשונות שיכנסו. גם בלייב פוטוס תוכלו לשחק עם התמונות ולקבוע עצירות שונות לתמונה, לערוך אותם ולשנות אותם (דומה מאוד לבומרנג של אינסטגרם). במצלמה תוכלו לדחוס תמונות וסרטונים בצורה הרבה יותר טובה. תמונות באזורים חשוכים ייראו הרבה יותר טוב. יהיה אפשר לקטלג אירועים בשביל ליצור אלבומים בהתאם לאירוע.

הלשונית התחתונה נהפכה לעמוד שלם ונוח לשימוש. עיצוב חדש שנראה מעולה ושימוש ב-3D בשביל להגדיל את האפשרויות ולשלוט בהם הרבה יותר טוב. אם אתם תפתחו את המכשיר, אתם תוכלו להוריד את וילון ההתראות וזה יחזור לכם לעמוד הנעילה ואפשר להרחיב לשאר ההתראות השונות. אם יש לכם רישיון, תתכוננו לריב עם המכשיר שלכם, כי הוא יציק לכם עם הודעות שאתם נוהגים ואתם לא יכולים להשתמש במכשיר. אנחנו נעדיף כמובן שתנהגו בזהירות, אך תוכלו ללחוץ על כפתור "איני הנהג" (מוכר לכם ממקום מסוים?). 

חנות האפסטור עומדת ללבוש עיצוב חדש: לשוניות תחתונות חדשות של משחקים, אפליקציות ועוד. בנוסף, יש לשונית של היום, שם יהיו לכם תכנים כמו טיפים ועל אפליקציות חדשות. 

בנוסף, הוצגה טכנולוגיה חדשה של AR. מציאות רבודה במילים אחרות. הטכנולוגיה היא כמו בפוקימון GO אם אתם זוכרים, שהיו פוקימונים פתאום ברחוב על העגלה בסופר. החברה החליטה להוסיף ARKIT בשביל שמפתחים יוכלו ליהנות מהטכנולוגיה הזו ולהעשיר את האפליקציות שלהם. אם אפל יעשו את זה כמו שצריך זה יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר בהכרזה הזו בינתיים.

5. iPad

קודם כל, המכשיר החדש יהיה בגודל 10.5 אינץ'. האייפד החדש בעל שוליים קטנים יותר שמאפשרים לו להיות באותו גודל עם מסך גדול יותר. באייפד החדש השוליים קוזזו ב-40%. האייפד החדש יציע את המצלמות שיש באייפון 7. האייפד החדש בנפח של 64GB יעלה 649 דולר. לפי החברה קיימת השהיה של 20 מילישניות בלבד. 

חיי הסוללה של האייפד החדש עומדים על 10 שעות סוללה. לגבי המצלמה - 12 מגה פיקסל מצלמה, צילום וידיאו ב4K, מצלמה קידמית של 7 מגה פיקסל ועוד פיצ'רים מוכרים. בנוסף, הם מאפשרים עיצוב ווידג'יטים, משהו שאנחנו כבר מכירים מאנדרואיד. מישהו אמר העתקה? לא רק זה, תחת אפליקציה חדשה, Files, שזה בעצם סייר קבצים עם גישה לכל הקבצים באייפד, יהיה אפשר לשמור קבצים בכל שירותי הענן המוכרים. בנוסף הם מאפשרים העברת נתונים נוחה בין אפליקציות, מתמונות ועד פרטים שונים. תוכלו להרים לשונית תחתונה ולהוציא את המידע האחרון ששומש באפליקציה הנבחרת. גם במערכת ההפעלה של האייפד יש שינויים: בתחתית ממשק האייפד יהיה סוג של בר, בו כל האפליקציות שנמצאות בשימוש בשלב חי, וכל האפשרויות ההגיוניות שאתם תשתמשו בהן.

6. רמקול חכם חדש - HomePod

מגיעים להכרזה האחרונה ליום זה. כמו שכולם שיערו, רמקול חכם חדש מגיע לעולם להתחרות באמזון ובגוגל. חיבור בין רמקול מוצלח לעוזר חכם ביתי. ה-HomePod, נראה במיוחד דומה לUE Wonderboom, אמור לשלוט בחלל שהוא נמצא בו בצורה טובה ולדעת איך הכי כדאי להשמיע מוזיקה, לפי החפצים והחלל שבחדר. עם חיבור וויפי וסירי יהיה אפשר להשתמש בפיצ'רים שונים.

בזכות 6 מיקרופונים, תוכלו להגיד Hey Siri וזה אמור לקלוט הרבה יותר טוב בצורה הזו. בנוסף, הרמקול יידע להתחבר לרמקולים נוספים שבחדר ולהתאים את המנגינה. הרמקול יגיע בשני צבעים, לבן ושחור (בשמות גבוהים) ויעלה 349 דולר. יצא לשוק בדצמבר ולא לישראל. אז עדיין אל תתלהבו יותר מדי.

האירועים ימשיכו ואנחנו נמשיך לעדכן בהתאם. שימו לב: מישל אובמה תגיעו לאירועים הבאים (למי אכפת?). ללא ספק אפל הוציאו הכרזות רבות וחלקם חשובות במיוחד. אז עד לאירוע הבא.

תגובות