פיפה 18, קול אוף דיוטי ועוד: סיכום שבועי בעולם הגיימינג. צילום מסך מיוטיוב

פיפה 18, קול אוף דיוטי ועוד: סיכום שבועי בעולם הגיימינג

שמעתם שעומד לצאת משחק חדש? אנחנו כאן כדי לאשר. סיכום שבועי של כל מה שחדש בעולם הגיימינג - תאריכי שחרור, טריילרים, טיזרים, הודעות חשובות ועוד

עולם הגיימינג מלא בעדכונים שוטפים על בסיס יום יומי. משחקים חדשים, טכנולוגיות חדשות ושחרורים חדשים מגיעים אלינו בשוטף ולפעמים אנחנו עלולים לפספס עדכונים מעניינים. החלטנו לסכם עבורכם אחת לשבוע את העדכונים שחשוב שתשימו לב אליהם. אילו משחקים חדשים נמצאים בפיתוח? מה עוד מצפה לנו בשנת 2017? כל אלו ועוד שאלות שנענה עליהן כאן - בסיכום השבוע שלנו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Far Cry 5

לפני מספר ימים שוחרר טריילר למשחק הבא בסדרת Far Cry המפורסמת של חברת יוביסופט (Ubisoft).

טריילר סינמטי - יוטיוב
 

הטריילר מראה לנו אדם רץ דרך שדות ומכה אדם אחר באמצעות פעמון של כנסייה. בנוסף, מתגלה לנו שמדובר במדינת מונטנה שבארצות הברית. בסוף הסרטון, אנו מגלים שמתוכנן טריילר הכרזה ב-26 במאי. נקווה שהמשחק הזה יהיה טוב כמו קודמיו.

2017 - שנה עשירה במשחקים

E3 הוא אחד מהעניינים היותר חשובים ומוכרים בעולם הגיימינג - תערוכה מסחרית מרכזית בתחום הטכנולוגיה הבידורית - קונסולות משחקים ושאר פיתוחים טכנולוגיים. ב-E3 של 2017, יוכרזו משחקים שישוחררו בקרוב, ביניהם הרחבה של Battlefield 1, בשם "In the name of the Tsar", המשחק Call of Duty: WWII, המשחק FIFA 18, ו- Star Wars Battlefront II. ישנן גם שמועות שמשחקים כמו גוד אוף וור (God of War) והמשחק הבא בסדרת אססינ'ס קריד יוכרזו ב-E3. נצטרך לחכות ולראות.

 

החל הפיתוח של Life Is Strange 2

המשחק Life Is Strange יצא בשנת 2015 וסיפר את סיפורה של מקס קולפילד, סטודנטית לצילום שמגלה שיש לה היכולת לחזור בזמן. משם הכל מתדרדר מהר מאוד. המשחק מעוצב כמו המשחק Telltale - השחקן צריך לבחור איך הוא רוצה להתקדם בעלילה, עם מי לדבר, במי לתמוך, האם להתערב בסיטואציה כזאת או אחרת.

Life Is Strange קיבל תגובות טובות למדיי מצד המבקרים ולא מפתיע, אם כן, שהחברה המפתחת Dontnod הודיעה באופן רשמי שמשחק המשך נמצא בפיתוח. Dontnod הודיעה גם שהמשחק לא יופיע ב-E3 השנה. אם לא די בכך, בשנה שעברה, הודיעה חברת Square Enix - החברה המוציאה לאור (שאחראית גם למשחקי טומב ריידר האחרונים), שהיא תפתח סדרת טלויזיה שתתבסס על Life Is Strange. עוד לא נחשפו שום פרטים נוספים על סדרת הטלויזיה או משחק ההמשך, אבל נקווה שהם יהיו מוצלחים.

תגובות