מי יכול לעזור לי? הרמקולים החכמים הקיימים לבית שלכם. יוטיוב

מי יכול לעזור לי? הרמקולים החכמים הקיימים לבית שלכם

הבית החכם הוא בהחלט הנושא הבא, הוא מכיל בתוכו מכשירים רבים, אך אחד הבולטים שבהם הוא הרמקולים החכמים שהושקו לאחרונה. הרמקולים והעוזרים המוכרים כיום

אנחנו אנשים מאוד עמוסים ויש לנו הרבה דברים להספיק. ללמוד למבחן, לצאת עם חברים, ללכת לעבוד וגם לסדר את החדר. כמה חברות החליטו ליצור רמקולים חכמים שיהיו גם העוזרים הכי טובים שתוכלו להעסיק. צריכים תזכורות וצריכים מישהו שיעזור לכם בשלל פעולות? הכירו את הרמקולים החכמים הכי טובים. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Amazon Echo

© יוטיוב

Amazon Echo הוא הרמקול שהשיקה חברת אמזון, אתר המכירות הגדול, ובתוכו "גרה" אלקסה. אלקסה תקריא עבורכם הודעות, תחייג בעבורכם ואף תרחיב לכם את הידע הכללי על ידי כך שתשיב לשאלותיכם. המבנה של רמקול האקו הוא מבנה גלילי כלומר היא משמיעה סאונד ב360 מעלות. אלקסה תעדכן אתכם בחדשות האחרונות ובתחזית מזג האוויר.

 

במידה ולא הבנתם עד עכשיו מה הקשר לבית חכם הנה הקשר הישיר, דרך אלקסה תוכלו לשלוט על האורות בבית, על מאווררים, מתגים, שערי החנייה ועוד מבחר רחב של מכשירים תואמים נוספים.

Google Home

© יוטיוב

בדומה לאמזון גם Google השיקה רמקול דומה ביכולותיו והשם שלו הוא Google Home. גם לו יש סייען, אך ישנם פיצ'רים מעט שונים, למשל האפשרות של גוגל הום להבדיל בין הקול שלך לבין קלות אחרים בבית. גוגל הום גם מאפשר לשלוט בטלוויזיה שלך ובמספר מילים פשוטות תנגן עבורך את הסרט המבוקש. השליטה ברמקול מלבד האפליקצייה מתבצעת באמצעות מנגנון המגע שנמצא בראש המכשיר. 

 

חשוב לציין כי באירוע המפתחים האחרון של החברה, שפרו את בינת השיחה שיש עם הרמקול כך שיבינו הרבה יותר טוב הקשרים ויוכלו לבצע שיחות בצורה הרבה יותר אנושית ואמיתית.

HomePod

© יוטיוב

כמובן שגם Apple לא נשארה מאחור והשיקה גם היא את ה-HomePod. מדובר ברמקול קטן פיזית ועוצמתי, יתרונו על פני המתחרים בשוק הוא היכולת לתקשר עם האייפון שלך ועם ה-apple music אשר מכיל בתוכו מבחר עצום של שירים. ישנה מערכת באסים מובנית בפנים, ואפשרות מיוחדת נוספת היא האלגוריתם שאפל הוסיפו על מנת להפיק את הצליל המיטבי ובכך מאפשר הרמקול צליל נקי ללא עיוותים. וברובו מאפייניו, דומים לרמקולים המוצגים לעיל, גם מבנהו זהה מבחינת צורת הגליל והסאונד ב-360 מעלות (כלומר מכל כיוון).

 

בנוסף, הרמקול יידע "לקרוא" את החדר שהוא בו והוא יוכל לדעת באיזה צורה כדאי לו להפעיל מוזיקה. נשמע מעניין, נכון?

ג'ארביס

האמונם שזה לא רמקול חכם, אבל חייבים להזכיר גם אותו: גם למארק צוקרברג יש תכניות לגבי העוזר האישי האולטימטיבי, מעין משרת טכנולוגי שפשוט ינהל את הבית. מטרתו הייתה לשלב את הבינה המלאכותית ולאתגר את עצמו בבניית המוצר האידיאלי. עד כה העוזר עושה פעולות רבות כגון שליטה על מכשירי הבית החכמים כמו למשל אורות, מזגן, מכשירי חשמל במטבח, מוזיקה ואבטחה. וכן שגם ילמד את דפוסי ההתנהגות והצרכים של המשתמש ובנוסף שילמד לדבר בשפה טבעית, יזהה את הדיבור ואת פניו של הבעלים שלו.

תגובות