עכביש הברזל: איך החליפה של ספיידרמן עובדת? . צילום מסך מיוטיוב

עכביש הברזל: איך החליפה של ספיידרמן עובדת?

עד עכשיו, אנחנו מכירים את התחפושת של ספיידרמן כפשוטה ורק שמסווה אותו. בסרט החדש של מארוול החליטו להפוך אותה למיני איירון מן. איך זה נראה ומה חושבים על זה הגולשים?

הסרט החדש של ספיידרמן ממש בקרוב מגיע אלינו ממש בחודש הבא ומציגים לנו כבר את החליפה החדשה של ספיידרמן. החליפה הזו עוררה הרבה כעס מחלק מהמעריצים ומולם נעמדו דווקא אלו שחושבים שזה מוסיף המון. במה מדובר?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קרדיט: יח"צ
 

אז כמו שאתם יכולים לראות מהסרטון, בעזרת איירון מן, מקבל ספיידרמן חליפה חדשה שכוללת בתוכה שיפורים טכנולוגים לכל דבר ועניין. לחליפה מולבשת עוזרת חכמה, בדומה לג'ארביס של איירון מן. בעזרת העוזרת, ספיידרמן מקבל את כל הנתונים שהוא צריך או אילו קומבינציות יכול לבצע נגד איוביו. בנוסף, יש קטע שמראה לנו שספיידרמן מעוניין לדעת מה קורה אצל החבר'ה הרעים שמרוחקים ממנו ולפתע העוזרת יכולה להשמיע לו אותם. 

© מתוך הסרטון

חלק מהמעריצים לקחו את זה קשה במיוחד. מי לא זוכר את ספיידרמן בתור הנער המרושש שיכול במקרה הטוב לתפור לעצמו חליפה שנועדה בכלל להסתיר את הזהות שלו? אך מה שקורה עכשיו, זה שהסתרת הזהות זזה דווקא הצידה והחליפה תופסת מקום הרבה יותר רחב. מעריצים רבים יצאו על מארוול בטענה שזה מזיל את הדמות הזו וזה שובר את המסורת שאנחנו מכירים מהדמות המדוברת. 

מולם, נעמדים המעריצים שדווקא שמחו לראות את השיפור המדובר. עכשיו, ספיידרמן יכול להשתוות להרבה אויבים שלא ברור איך השתווה אליהם ויכול לעשות את זה בגבורה רבה. חלק מהמעריצים לאו דווקא מסכימים עם זה, אבל טוענים שזה הופך את הדמות ליותר מעניינת ולכן הם מעוניינים לראות את זה. 

© מתוך הסרטון

ברמה האישית? ספיידרמן מאז ומתמיד היה גיבור שאני מאוד אוהב ואני מחכה לסרט בנרות. החלטתי שאני לא גוזר את פסק הדין שלי על החליפה לפני שראיתי את הסרט ולכן אני מגיע בראש פתוח. מארוול, תצדיקו את שבירת המסורת הזו בבקשה, כי אם לא - זה ללא ספק יפגע בסרט. 

תגובות