האפליקציה שתעזור לקבוע מהי התמונה המושלמת להעלות. צילום מסך מיוטיוב

האפליקציה שתעזור לקבוע מהי התמונה המושלמת להעלות

אנחנו בטוחים שגם לכם קרה כמה פעמים שהתלבטתם איזה תמונה כדי להעלות והאם היא בכלל מספיק טובה בכדי לעלות אותה. בשביל זה קיימת אפליקציה שתעזור לכם. נשמע טוב מדי? כל הפרטים

יצאתם עם חברים לים או ליציאה בערב וצילמתם מלא תמונות. סלפי איתו וסלפי איתה, ומה לא. זה מקרה נדיר שיוצא לנו בתמונה הראשונה תמונה מושלמת לפרסום. השאלה שנשאלת היא, איך בוחרים מהי תמונה מספיק טובה להעלות לרשת? אפליקציה חדשה תעזור לכם בהחלטה הקשה הזו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפליקציה החדשה שעלתה רק לא מזמן, מאפשרת למשתמשים לבחור אילו תמונות הם הכי אוהבים ויהיו הכי טובות לרשתות החברתיות. האפליקציה הזו נקראת "EyeEmSelects" והיא תעשה את העבודה כמו שצריך לחלקכם.

באפליקציה למעשה יש את האפשרות לפרסם את התמונות שאתם לא בטוחים אם לפרסם ברשת החברתית או לא. כאשר אתם מפרסמים את התמונות אנשים יכולים לראות את התמונה שלכם ואם הם חושבים שהיא טובה אז לעשות לה לייק, וככה אם יש לתמונה יותר לייקים כנראה זו התמונה הטובה לפרסם ברשת החברתית. לא רק זה, האלגוריתם של האפליקציה רץ על התמונה ויודע על פי מאפיינים קודמים, האם באמת זו תמונה ראויה.

בנוסף לכך, האפליקציה מסייעת לכם למצוא תמונות דומות במצלמה שלכם. ככה אתם לא תפספסו את ההזדמנות לפרסום תמונות יפות שצילמתם לפני כמה זמן ואולי שכחתם מהם. כרגע העדכונים של EyeEmSelects זמינים רק עבור משתמשי Android. אבל אל דאגה, משתמשי אייפון - העדכון שלכם בדרך.

תגובות